Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 Hvor i midtbyen, på hvilke steder er det "greit" å amme? Synes selv jeg nesten aldri ser/har sett amming pågår og skal selv for første gang i byen i morgen. Gruer meg pga ammingen. Hvor er det "akseptabelt" liksom? Hvordan gjør du det?? Anonymous poster hash: 676c2...784
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Jeg ammet overralt, aldri noe problem. Men var meget diskret da, lite av brystet som vistes. Anonymous poster hash: f57ae...719
ms.Pond Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Jeg ammet overalt jeg også. Men f.eks Dromedar på hjørnet ved Søstrene Grene er jo et populært sted for barnevognmammer, og der er det i alle fall ikke noe problem. Samme med cafeen i tredje etasje på Torget. Så alltid flere barevogner der. Hvis du er ukomfortabel så ta med deg en gulpeklut eller lignende og legg over skulderen og deler av babyens hode mens du ammer.
Sisch Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Krem kaffebar i midtbyen er populært for både gravide og småbarnsfamilier, god plass til vogner og man kan sitte litt gjemt
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Byhaven har stelle/ammerom med lenestoler om du vil gjemme deg litt vekk Anonymous poster hash: 3d969...268
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Jeg syns Jordbærpikene var greie steder. God plass til barnevognen på dagtid. Brukte å være på Torget, byhaven og solsiden. Samme med øverste etg på byhaven. Der er det også stelle/ammerom, men jeg ammet aldri der. Jeg ammet vel egentlig over alt, men var veldig diskret. Anonymous poster hash: c1b69...adf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå