Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #1 Skrevet 3. august 2013 ...gikk dere raskt tilbake? ...hva foretrekker dere? Etter å ha blitt mørkebrun i håret etter fødsel vurderer jeg å farge mitt blonde, fargede hår til noe likt min originale farge. Både mannen og moren min synes jeg skal hoppe i det. Frisøren min sier NOT. Noen erfaringer? Anonymous poster hash: d031e...2f6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #2 Skrevet 3. august 2013 Jeg var blond i alle år før, farget det mørkt noen ganger, men gikk tilbake til blondt hver gang. Plutselig en dag jeg kikket på meg selv, tenkte jeg at "Fytti, detta er ikke bra!" Og farget det mørkt igjen og har Vært slik siden. Jeg ser tilbake på meg som blond på bilder og ser en drittunge, rett og slett :-) Men alle er vi forskjellige og kler forskjellig, så vanskelig å si hva du burde Gjøre Anonymous poster hash: d612c...517
Husbygger Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Er egentlig lys blond, men etter tre barn er håret blitt hverken lyst eller mørkt. Så i april skulle jeg bli mørk, var ganske mørk når jeg gikk utav frisørsalongen å i ca 2 uker. Men så forsvant fargen utav håret litt etter litt. Siden sommeren har vært fin så har håret blitt lyst igjen. Får se hva jeg gjør utover høsten, trivdes egentlig ganske godt som brunette ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 *dytter* Anonymous poster hash: d031e...2f6
Vogndilla Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Jeg er lys blond og for noen år siden farget jeg det sjokolade brunt, hadde det slik i en mnd før jeg savnet mitt lyse hår. Stripet da håret 5 ganger tror jeg og ble veldig fornøyd med resultatet, ble veldig fint med masse spill i håret. Etterhvert som det vokste ut ble jeg jo lysere og lysere igjen, er helt lys igjen nå og kommer aldri til å farge det mørkt igjen
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Det ser sjelden pent og naturlig ut hvis du har bleket hår underst. Anbefaler deg da å samtidig klippe det mye, og la ditt naturlige hår vokse ut. Anonymous poster hash: 98c6f...80a
Guttaboys Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Jeg farger håret mørkt om vinteren og lyst om sommeren. Trives godt med begge deler. Gjort det i mange år. Eller, de siste årene har jeg ikke gjort det hvert år da..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Jeg vurderte det i mange år, men var skikkelig redd for å angre. Så spurte frisøren min meg om jeg ikke skulle prøve å farge håret mørkt. Da hoppet jeg bare i det og jeg ble knallfornøyd! Passer mye bedre til mørkt enn til lyst. Skal aldri si aldri, men tvilsomt at jeg farger tilbake. Anonymous poster hash: 46775...d85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå