Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Hvilke matbokser har dere gode/dårlige erfaringer med? Størrelse? Lokk eller låsemekanisme? Plast eller metall? Ett eller flere rom/etasjer? Liker blafre sine matbokser veldig godt da man kan få kjøpt små bokser til å ha inni ved behov. Liker også fargene og trykkene. Klarer de små å håndtere disse matboksene? http://www.toispann.no/products/blafre-matboks-elefanter-rod Eller burde jeg kjøpe koffert istedet? Og sender dere med drikkeflaske? Er det lov å sende med yoghurt og smoothies? Eller fører dette til sjalusi og krangling? Ser mange lager figurer av frukt og grønnsaker. Hvordan får dere disse til å holde seg? Anonymous poster hash: 6a079...693
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Har 1 barn og fire matbokser (latskap). Har 2 fra Blafree. En liten og en koffert. Har 1 fra Europris med rominndeling og en fra Tupperware. Like fornøyd med alle, men liker best de uten inndelinger, men som har plass til små bokser med ftukt etc. Anonymous poster hash: a6aa8...df2
Bumblebeee Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Her får barna alle måltider i bhg så slipper matboks. Ang yoghurt/smoothie så praktiseres dette ulikt, i noen bhg er det ok, andre vil helst at man ikke tar med. Spør i bhg du
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Jeg har fire barn og vasker ikke matbokser for hånd, derfor kan jeg ikke ha de i metall. Bruker helt vanlige matbokser i plast, slike med Hello Kitty, Angry Birds osv på. I barnehagen vår er det helt greit med yoghurt o.l. Anonymous poster hash: 6d5b5...19a
Nettie+jentungen Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Har et barn og en hel haug med matbokser.. Er egentlig fornøyd med alle! Og jeg bruker dem selv og. Har disse fra blafre (ugle, koffert og den minste), babuska (tupperware), en koffert med Jake og sjørøverne på og noen til som jeg ikke husker nå. Har også små hjertebokser
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Hvilke matbokser har dere gode/dårlige erfaringer med? Størrelse? Lokk eller låsemekanisme? Plast eller metall? Ett eller flere rom/etasjer? Jeg bruker bare i plast, men har dårlig erfaring med de ensfargede fra Europris, festet til lokket knekker fort. Nå har minsten en matboks fra Apotek+, med kjøleelement i lokket. Denne er akkurat stor nok, får plass til to brødskiver og/eller små bokser med frukt, frokostblanding etc. Sender ikke med yoghurt. Kjøpte også en Kaptein Sabeltann boks i ferien, men den har jeg ikke fått prøvd ennå. Jeg gjør ikke så veldig mye ut av matpakka til minsten i form av figurer, fasonger på ting etc, erfaringen min etter tre barn i bhg er at selve måltidet er spennende og morsomt nok (spise sammen med de andre) at maten er mindre viktig Han spiser det jeg sender med, middagsrester eller brødskive På mellomstemann, som sliter med apetitten pga ADHD- medisiner, er jeg litt mer kreativ. Prøver å lage maten så apetittvekkende som mulig, ryddig og pålegg som holder seg friskt. Men dog, der blir dessverre maten rørt, kun evt frukt jeg sender med. Anonymous poster hash: ea777...dbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå