Gå til innhold

Er det lyn og torden hos deg nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

?? Gruer meg...

Anonymous poster hash: dca48...812

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nå, men det var tidligere da jeg lå i badekaret.

Skrevet

Ja, det er det.

Skikkelig koselig med dunder og brak og en deilig temperatur.

Her på Vestlandet er det ikke så vanlig med skikkelig tordenvær, så vi har sittet på trappa og sett lynene flerre over himmelen. Fasinerende :)

Hvorfor gruer du?

Anonymous poster hash: 14da0...8d1

Skrevet

Ikke enda, men det kommer. Bor også på vestlandet (Bergen) hvor bor du over her ?

Skrevet

Er det ikke litt risikabelt å ligge i badekaret når det er fare for lyn?

Tordenvær er iallfall ganske vanlig på Sør-Vestlandet.

Det er trygt å sitte i en bil, for den har dekk av gummi.

Anonymous poster hash: 60531...5eb
Skrevet

Torden her i Bergen :)

Skrevet

Her er det sol og fint vær - hadeland :-)

Skrevet

Nå har det akkurat rullet forbi Arendal, han var skikkelig sinna i dag han Tor med hammeren, det buldret fælt ;)

Anonymous poster hash: f09b5...d90
Skrevet

Er det ikke litt risikabelt å ligge i badekaret når det er fare for lyn? Tordenvær er iallfall ganske vanlig på Sør-Vestlandet.Det er trygt å sitte i en bil, for den har dekk av gummi. Anonymous poster hash: 60531...5eb

Leste et sted at det ikke var så trygt allikavel, hehe....er jo det som altid er blitt sakt... Dem finner altid noe nytt....

Anonymous poster hash: 0ad23...c74

Skrevet

tordnet jevnt å trutt her i hele natt holder på enda. må det gi seg snart

Skrevet

Nå har det rullet forbi Jæren... Blir kanskje noen flere tordenskrall ennå før det ruller videre.

Det regner "katter og hunder" akkurat nå.

Anonymous poster hash: 60531...5eb
Skrevet

Her lyser det og braker som bare det. Vibrerer i sofaputene av brakene innimellom :P Stolt av  2-åringen som ikke er redd og stolt av meg selv som endelig har blitt kvitt frykten :P

Skrevet

Har buldret fælt på Tjøme en stund, men uværet har passert nå.

Anonymous poster hash: 2193f...cc9
Skrevet

Høres ut som det tordner i Bergen nå

Anonymous poster hash: 2bdf3...ed3

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Tordner i lillestrøm. Ikke regn

Skrevet

Her i sandefjord har tordenværet gått forbi. Det smalt og buldret kraftig. Hadde to pusekatter som var veldig kosesyke når det sto på som værst her.

Anonymous poster hash: d3f94...340

Skrevet

det tordnet masse på nøtterøy tidligere idag, og regnet villt! men jeg hører det langt i det fjerne igjen, og det mørkner til igjen, så det forundrer meg ikke om det kommer tilbake igjen!!

Jeg har fått barna til å like torden, det syns jeg er ganske bra gjort med tanke på at jeg er livredd så det holder!!

stolt der :D , det er jo meldt torden stort sett hele dagen på nøtterøy (?) ,men håper ikke det kommer på natta! da sliter jeg...

Skrevet

Ja. Bor på nøtterøy.

Anonymous poster hash: 9fbfa...bcd

Skrevet

det tordner skikkelig på nøtterøy nå..... svart som natta. Du som bor på nøtterøy også, du tror dette kommer til å vare en god stund, eller iallfall komme tilbake flere ganger?

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 599c5...d81

Skrevet

Nei, her er det sol og 24 grader. Ikke meldt noe tordenvær heller, så vidt jeg vet. Bor i Sør-Trøndelag.

Anonymous poster hash: 9cc47...a5c
Skrevet

Ja, litt torden, men ikke så mye. Derimot datt det ned 22mm nedbør på 10 minutter for litt siden.

Anonymous poster hash: 90028...b60
Skrevet

Ja, på indre østlandet. 

Anonymous poster hash: 22e56...4b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...