mariabee Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 I barnehagen har de matboks til frokost, lunsj og v frukt., Innimellom varm mat. Hvilken matboks for så mange måltid? Oppbevares ikke i kjøleskap.
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Det var dårlig synes jeg! Men hvilken matboks... Hadde gått for to matbokser hvertfall. Men hvorfor oppbevares ikke maten deres kaldt? Tro hva matilsynet mener om det? De må vel ha noen innsigelser på dette, for det der synes jeg ikke høres ok ut.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Hva med Yubo hos 0-4? Fikk nyhetsbrev forrige uke. Var flere andre typer også. Anonymous poster hash: e1bcb...a1d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Meg fra innlegget over... Tror de hadde noe fryseelement eller noe under boksene. Har ikke kikka på de enda selv da minstemor ikke begynner i bhg før etter jul.. Anonymous poster hash: e1bcb...a1d
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Vi valgte Laptop. Matpakken skal bestå av mer enn to tørre skiver, så for oss var det viktig med flere rom og muligheter for å sette på lokk. Vår ettåring får med seg hjemmebakte pizzasnurrer, grove matmuffins, grove vafler, wraps, bær, yoghurt naturell, hjemmebakt brød med laks, makrell eller leverpostei, og en sjelden gang litt havrefras. Anonymous poster hash: 85ff5...e68
Rivjernet Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Har samme problem. Jeg bruker rett og slett brødposer (en sånn rull fra first price) for jeg finner ikke matbokser som er store nok! Mini har med seg 6 brødskiver, yoghurt og frukt .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå