Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 De siste fire dagene har vår 2.5år gamle jente bæsjet på do. Har bare komt og sagt selv at hun vil sitte på do. Ellers har hun ikke vært på do, men tisset i bleien. Men hun sier selv at hun vil slutte med bleie og protesterer når vi tar på. Bare ta den av og se? Anonymous poster hash: 53f2c...6b9
Honningmelon Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Da er det bare å benytte sjansen å ta av bleia
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Får prøve å se da Eneste er at hun inntil en uke siden hadde do skrekk, så var ikke helt forberedt her. Anonymous poster hash: 53f2c...6b9
Honningmelon Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Jenta mi på 2 år og 3 mnd har også totalt doskrekk. Ikke snakk om å prøve en gang. Så grip sjansen mens den er der
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Ingen uhell så langt idag, tisset og bæsjet på do. Men ikke tisset alene, så usikker på om hun skjønner tissing. Men skjønner iallfall bæsjing! Tar hun på do til faste rutiner og hun er stolt av å gå uten bleie Anonymous poster hash: 53f2c...6b9
Gjest sussie77 Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Ingen uhell så langt idag, tisset og bæsjet på do. Men ikke tisset alene, så usikker på om hun skjønner tissing. Men skjønner iallfall bæsjing! Tar hun på do til faste rutiner og hun er stolt av å gå uten bleie Anonymous poster hash: 53f2c...6b9 Her er det omvendt.. Min datter på 2 år og 2 måneder har full kontroll på tissinga. Men bæsinga derimot jobber vi litt med. Hun skjønner det på en måte, men litt for sent.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 De siste fire dagene har vår 2.5år gamle jente bæsjet på do. Har bare komt og sagt selv at hun vil sitte på do. Ellers har hun ikke vært på do, men tisset i bleien. Men hun sier selv at hun vil slutte med bleie og protesterer når vi tar på. Bare ta den av og se? Anonymous poster hash: 53f2c...6b9 Komt??? Kommet heter det! Anonymous poster hash: 228c9...08c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 Komt kommet... Jaja så ble d litt dialekt da:) Anonymous poster hash: 53f2c...6b9
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #11 Skrevet 3. august 2013 Sett henne ofte på do og skru på springen. Den rennende lyden setter det ofte i gang. Anonymous poster hash: be7f0...4e8
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #12 Skrevet 3. august 2013 Jeg later som om jeg sover, og saa vekker datteren min meg med tissinga paa do. Veldig motiverende! Anonymous poster hash: 42c72...0d1
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #13 Skrevet 3. august 2013 Ja, hun høres klar ut. Er jo 2,5 år så da er det jo på tide også. Datteren min er like gammel, og er nesten tørr nå. Deilig Anonymous poster hash: 15dcc...d5d
Gjest Østfold-80 Skrevet 3. august 2013 #14 Skrevet 3. august 2013 Så lenge de sier selv at de vil ta av bleia,da er de klare! Min datter sa det samme selv en dag når hun var 2 år,så do eller potte styrte henne selv og jeg leste som regel et eventyr for henne når hun bæsjet for det ville henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå