Gå til innhold

Er så drittlei denne forbanna leggingen!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helvete!! Er på ferie og de sover ikke. Bare fuckings tull hele jævla tida!!

Blir null voksentid når de aldri sovner og vi bare må løpe opp og ned disse helvetes trappene! Ja, jeg er en dårlig mor som trenger en times levetid i døgnet!!

Gleder meg til ferien er over og vanlige rutiner er på plass.

De våkner jo like fordømt tidlig uansett når de legger seg............

Anonymous poster hash: 7b3d3...f9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Levetid = levetid!!

Damn you autocorrect !!

Skrevet

Satan!! Prøver igjen.

ALENETID!!!!

Skrevet

Det hørtes ut som en skikkelig koselig ferie du...

Hva med å blåse i leggetider og kose seg sammen noen stakket uker i året?

Anonymous poster hash: c5af9...c42

Skrevet

Det hørtes ut som en skikkelig koselig ferie du...

Hva med å blåse i leggetider og kose seg sammen noen stakket uker i året?

Anonymous poster hash: c5af9...c42

Kan godt drite i leggetider om du forteller meg hvordan jeg unngår overtrøtte og gretne unger på dagen? Holder ikke med 8 timer søvn for mine barn!!

Skrevet

Haha, unnskyld at jeg ler, men jeg kjenner frustrasjonen din på kroppen. VET at dette ikke oppleves det minste morsomt for deg akkurat nå, men hele innlegget ditt sydet av akkurat de samme følelsene jeg også sitter med enkelte kvelder (les: MANGE kvelder nå i ferien).

Vet du, i den grad du KLARER å senke skuldrene og tenke at snart er alt tilbake til "normalen", så tror jeg dette gjør godt for kropp og sinn. Jeg skjønner så godt at du ønsker alenetid (evt. levetid, haha - går strengt tatt ut på det samme, det der!) - bare i det minste for å kunne

1. Rydde litt

2. Se litt på TV

3. Spise i fred

4. Sitte litt på dataen

5. Kose med mannen (iallfall i teorien, så fint ut på "papiret")

Voksentid er overhodet ikke noe å kimse av, det er høyst nødvendig!

Nå vet jeg ikke hvordan morgenene deres er, men her i huset har de hatt en tendens til å bli en del senere enn i hverdagen. Dette påvirker helt klart resten av dagen, spesielt for 1,5-åringen. Her har det vært så ille enkelte kvelder at jeg har gitt opp, og rett og slett gått og lagt med sammen med henne i 23-tiden. Moooooro. 8-åringen er helt ute av styring, og finnes ikke trøtt før midnatt, omtrent. Men snart skal det snus! Trøster meg med at 8-åringen koser seg med ferie og late morgener og sene kvelder, det er saktens snart hverdag og grått igjen.

Hvor gamle er barna dine? Hvis de er såpass gamle at de kan ha med seg noe å se på i sengen (ipad = nrk super, for eksempel, en film etc), så kunne du kanskje ha gjort det til en liten gulrot at dersom de er i seng til kl. 19-20 for eksempel, så får de se en film i senga? Så får du kanskje litt fred?

Hvis barna er såpass små som min yngste, har jeg få råd å komme med, dessverre. Husk på at det er varmt og klamt også nå, det merkes iallfall for minsten her. Sett opp alle vinduer så mye du kan, slik at lufta blir så kald som mulig på rommet.

Hold ut :)!

Skrevet

Åååååååhhh jeg husker for bare et halvt år siden så var det helt krise hed leggetid her også! Så skjønner deg så godt!!! Bra det ikke er sånn til vanlig da!:)

Skrevet

Du kan trøste deg med at det er sånn bare i ferien da ;-) Her har vi det nemmelig sånn uavhengig av hvilken dag i året det er.

Anonymous poster hash: 3e63c...951

Skrevet

Takk for at det er sånn hos andre enn oss!!!

Her freste jeg til jenta på 7 kl kvart på tolv i går kveld ;)

Men de sover lenge da, og det er deilig. Vi har hatt mange, fine,lange sommerkvelder sammen.

Har vært en nydelig sommer her i sør , mange gode minner for ungene.

Innimellom fresing og fnysing....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...