Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg er så heldig som har ei så skjønn lita datter på 3 år som er mammas lille skatt <3 Klart man blir sliten og lei av og til, men jeg er så takknemmelig for at hun er min <3 Hun bruker å si at hun er så glad i meg, at "mamman min er best i værden" og er bare herlig! FOR en glede det er å være foreldre!<3 Anonymous poster hash: 2712a...55a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Ja, det er fantastisk! :-) Jeg har to flott jenter som jeg elsker over alt! Kan ikke fatte og begripe en venninne som ikke liker barn og heller ikke ønsker seg barn selv. Hva hun går glipp av, men hun har valgt det selv. Og hjertet mitt brister litt når jeg hører om foreldre som mister sine små, eller ikke får sine egne små når de vil. Da sender jeg en takk for det jeg har fått, for det er et under at noe så fint kan være vårt. :-) Anonymous poster hash: 437d0...e6e
Gjest yrild Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Å jaaa :-) Jeg elsker barna mine så høyt at jeg får tårer i øynene både titt og ofte. Eldste våkner nå om morgenen, kryper opp i senga til meg og sier "mmmm mamma det er så deilig å kose med deg for jeg er så glad i deg"! Helt vilt god følelse å ha barn (mesteparten av tiden da... Ehrmmmm ;-)).
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 ELSKER jenta mi og !!!!!! verdens aller aller aller beste vesen <3 hadde helt seriøst ikke overlevd hvis noe hadde skjedd med henne ! Anonymous poster hash: 794c8...71a
Hun med alle ungene Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Helt fantastisk å være mamma,ja! Elsker barna mine så høyt at jeg ikke kan beskrive det! Jeg kan sitte å bare se på dem i sikkert 20 minutter uten å skjønne at dem virkelig er mine<3 Tenk at jeg har laget noe så fantastisk!!<3 * gråte,gråte,gråte*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå