Gå til innhold

Ungene har sengene sine ved vinduet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør det, du. Hva ville du egentlig med innlegget her - ha støtte i at mannen din er teit?

Anonymous poster hash: a2c75...72f

Herregud hele dib er så tåpelig noen ganger!!!

Anonymous poster hash: 4990b...9f3

Ja, det er klart det er hele dib det er noe galt med, ikke den ene som ikke er enig med "alle andre" :D

Neida.. Jeg forstår hva du mener, og både tanken og intensjonen er god. Og har man mulighet for å ikke ha senga under vinduet, selvfølgelig kan man da ta forholdsregler og ikke plassere sengene under vinduet.

Men ikke alle har kjempestore soverom så da spiller det faktisk ikke store rollen hvor i rommet senga står for man vil bli truffet av lyn og glasskår uansett hvor i rommet man befinner seg.

Og hva med oss som har store vinduer, fra gulv til tak, på nesten alle rom? Kan vi ikke oppholde oss i huset om det lyner da? Må vi oppholde oss på badet som kanskje er det eneste rommet med små vinduer? Kanskje jeg må investere i en stor van som vi kan campe i om uværet kommer? For det tryggeste stedet å være er jo i en bil :D

Men uansett hva man skal eller gjør, enkelte ting får man bare ikke gjort noe med. Jeg hadde heller vurdert å ommøblere rommet ;)

Anonymous poster hash: ab9c7...f4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...