Gå til innhold

La Caroline få være i fred!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er dere egentlig? 

Om man ikke er enig hva Fotballfrue skriver og gjør i sitt liv trenger man ikke å lese bloggen hennes eller følge henne på instagram.

Hun er GRAVID med sitt første barn, kan dere virkelig ikke la henne få ha denne stunden i livet uten at hun skal plukkes i fillebiter på grunn av vekt, kosthold og hverdag? 

Jeg har lest kommentarene hun har fått etter hun la ut bildet av magen, det gjør vondt lang inni meg at voksne personer, flere av de er mammaer,  kan få seg til å skrive så stygge ting. Hun kommer til å ha et svært offentlig svangerskap uansett hva hun legger ut om det på bloggen sin.

La henne få være i fred.

Anonymous poster hash: bbd08...e34
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig at man kan være litt edruelig, men denne damen har da vitterlig selv valgt å brette ut livet sitt til andre. Hun byr på seg selv og hun forteller villig vekk. Da må hun også regne med, som de fleste som er i media / rampelyset, å også bli kritisert for sine valg. Det er ingen som bare mottar ros for det man gjør. Ei heller Caroline.

Anonymous poster hash: e3088...b6c
Skrevet

Misunnelse vet du ;) Ser jo griselekker ut nå som hun er gravid! 

Skrevet

Jammen, da er jo kjempelurt å lage ennå en tråd om damen, graviditeten hennes, og kroppen hennes...

Bare sånn for å sikre at de som er i overkant fokusert på damen her inne får noe mer å kommentere på...

Skrevet

Hun lever av denne oppmerksomheten og tjener mer penger jo mer oppmerksomhet hun får, også negativ.

Så vidt jeg kan se er det veldig veldig mange som beundrer henne og synes hun ser flott ut, som forsvarer henne og snakker pent om henne. Jeg er en av dem, jeg synes hun ser kjempebra ut nå som hun er gravid.

Men hun må også tåle kritikk, misunnelse og negative kommentarer, det er en del av å være en offentlig og kjent person. Det hun ikke skal måtte tåle er mobbing og direkte slemme, ondskapsfulle kommentarer, det burde voksne mennesker holde seg for gode til altså!

Må jo legge til (for å forsvare henne) at jeg er en normalt slank jente (174 cm høy og 65 kg, så langt fra mager) som trener to-tre ganger i uken og spiser både karbohydrater og snop. Likevel hadde jeg overhodet ikke synlig mage før jeg var godt over 20 uker på vei jeg heller...

Anonymous poster hash: 786ee...ea4
Skrevet

Jeg leser ikke bloggen til fotballfrue (ingen andre heller for den saks skyld), men det som slår meg er at jeg ikke skjønner poenget med å starte NOK en tråd her om denne dama.

Når det gjelder "være i fred", så er det vel strengt tatt ikke det hun selv ønsker når hun tross alt er en profilert blogger som tjener fett på at folk følger henne.

Det du mener er antagelig at man skal slutte å hetse henne. Det kan jeg være enig i, og fryktelig mye av hetsen mot henne lyser av misunnelse. Jeg tror hun selv klarer å takle at ikke alle er fans, og den dagen hun ikke takler det bør hun vurdere å bli en smule mer anonym.

Jeg har ingenting å utsette på dama (men igjen, jeg leser ikke bloggen og er heller ikke overilt interessert i dama og livet hennes), men jeg håper hun evner å skjerme barnet sitt når det blir født.

Skrevet

Misunnelse vet du ;) Ser jo griselekker ut nå som hun er gravid! 

skulle ønske jeg hadde den kroppen når jeg ikke var gravid engang !

Er sikkert det som er... la vær å lag diskusjoner her inne om henne da..

Skrevet

Når du velger å være en offentlig person, velger du å være en utsatt person for rykter, sladder, og drittpreik fra folk, sjalu eller ikke. Og i motsetning til mange "kjendiser", har hun jobbet hardt for å bli kjent.

Sier ikke at det er sånn det burde være, men det er nå sånn det er. Det visste hun da hun gikk inn for å bli en kjent person!

Skrevet

Om Caroline vil være i fred må hun slutte å blogge og brette ut om livet sitt for alle og enhver. Si noe i offentligheten og du må regne med at folk mener noe om det du sier. Tåler man ikke det må man slutte å uttale seg offentlig. Ganske enkelt egentlig.

Men ærlig talt er det vel ikke andre enn Caroline som kan avgjøre hva hun tåler og ikke tåler. Kanskje det er hun selv som starter alle disse synd-for-Caroline-trådene? Hun er jo gravid og har sikkert vært innom forumet, så mye tid som hun bruker på dataen. 

Anonymous poster hash: bc190...0d5
Skrevet

Selv om person er i media.....er det da lov med skittkasting? Er hun da fritt vilt?

Anonymous poster hash: f7b3e...8af

Skrevet

Så det betyr at voksne damer skal kunne slenge dritt som bare det?

Anonymous poster hash: bbd08...e34
Skrevet

Er du så mye bedre som lager enda et tråd om henne?

Anonymous poster hash: 9f5a7...f82

Skrevet (endret)

Ingen kan sies å ha valgt hetsing, drittkasting og ren møkk bare fordi de har gjort seg til en offentlig person. De har valgt å dele mye av seg selv, forventer sikkert både kritikk og litt oppgulp- men ikke ren sjikane.

Skulle tro at voksne mennesker som ønsker å vise barna sine hvordan de skal oppføre seg, ikke selv synker ned til et så lavt nivå at de bruker mye tid og krefter på å følge og "slakte" bloggere de har noe i mot. 

Følger ikke bloggen, men ønsker henne lykke til med svangerskapet.

Endret av Ibsenfrue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...