Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Skal for første gang ut på 4 år, og har ikke smakt alkohol siden jeg gikk gravid første gang. Aner ikke hvordan jeg blir til å reagere på alkohol igjen, og vet selvfølgelig at jeg bare skal holde meg unna for å få en fin dag imorgen. Men nå skal jeg ut med ett par venninner, og lurer på hva deres beste tips et mot fyllesyke? Anonymous poster hash: 33fe0...f05
petite fleur Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Å ikke bli det Drikk et glass vann for hver alkoholenhet.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 To zyrtec før du begynner å drikke Anonymous poster hash: 7eeb3...f93
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Flere? Er flink til å drikke vann, men vil gjøre mest mulig "just in case" for å unngå det. Hi Anonymous poster hash: 33fe0...f05
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Ikke legg deg på stigende rus, altså slutt å drikke ei god stund før du legger deg. Jeg haater fyllesyke og sørger alltid for å slutte å drikke tidligst mulig, og avslutter kvelden i fred og ro hjemme med forhåndkjøpt frossenpizza, cola, en god komedie ++. Ikke noe gatekjøkkenmat. Og ha solbærtoddy/saft hjemme. Anonymous poster hash: aa7ab...bb7
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Ikke blande for mye forskjellig alkohol, holde deg unna sprit. Drikk mye vann før sengetid. Anonymous poster hash: f68be...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå