Gå til innhold

Kjærstekveld my ass ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har sveket meg, ødelagt min tilitt til ham. Kort sagt, jeg tilgav han. Han ville overaske meg med en kjærestekveld. Lage mat, kjøpe vin, leie film og varte meg opp, for engangsskyld. Men jeg føler det ikke sånn i det hele tatt. Kanskje jeg er litt hårsår, men jeg gledet meg til denne kvelden.

Han laget middag, men jeg måtte vaske opp, fikse dessert osv. Greit nok det, men han krever det motsatte når det er jeg som inviterer til kjærestekveld.

Det som plager meg mest er vel det at jeg trodde vi skulle se film sammen.

Men nida. Han setter på noe piss på max. Som jeg overhodet ikke vil se, og selvom jeg sier det på en fin måte, driter han i det og fortsetter og se.

Kjærestekveld, hovedfokuset var meg, jeg skulle bli vartet opp, og vi han skulle ha den kvelden for meg ????

Anonymous poster hash: 2e564...700

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et språkbruk du har!! Kanskje han ikke er så sjarmert? Ingenting mer usexy en brautende kvinnfolk!!

Anonymous poster hash: aaff6...f56

Skrevet
For et språkbruk du har!! Kanskje han ikke er så sjarmert? Ingenting mer usexy en brautende kvinnfolk!!Anonymous poster hash: aaff6...f56
For et språkbruk du har!! Kanskje han ikke er så sjarmert? Ingenting mer usexy en brautende kvinnfolk!!Anonymous poster hash: aaff6...f56 [/quote

Syns jeg prater ganske pent jeg

Anonymous poster hash: 2e564...700

Skrevet

Håper du prater penere enn du skriver...

Skrevet

For et språkbruk du har!! Kanskje han ikke er så sjarmert? Ingenting mer usexy en brautende kvinnfolk!!

Kanskje han ikke er så sjarmerende (ikke sjarmert antar jeg) rett og slett? 

Skjønner godt du er frustrert, men sånn er det dessverre gjerne med mannfolk som er oppdratt til at rengjøring består i å støvsuge der gulvet er synlig, matlaging består i å grille kjøtt (salat, brød, potetsalat lager seg selv og bordet dekker seg automatisk) og barnepass består i litt kos når man har lyst og tid og ikke er opptatt med andre ting (nattevåk, bleieskift og tørking av spy eksisterer ikke i hans virkelighet). De ser rett og slett ikke alt utenom dette for det er noen kvinner som gjør alle disse tingene uten å blinke engang.

Hva med å ta kontroll over fjernkontrollen og skifte kanal, droppe desserten og la oppvasken stå i stedet? Da kan du ta deg litt alenetid imorgen (shopping eller noe) og lage en liste over alt han må gjøre før du kommer hjem? Og så kan du si at imorgen lager du middag - men setter ham til å lage dessert og ta oppvasken mens du ser på FEM.

Anonymous poster hash: 912e7...e62

Skrevet

Og du er sammen med han fordi?

Anonymous poster hash: 3b7e2...ac8
Skrevet

For en egoist. Jeg skjønner godt at du uttrykker deg med fynd og klem, synes du skriver med snert, jeg. (Anonym bruker reagerer kanskje på bruk av "piss" men det er jo en del film somre tt og slett er - ja noe piss). Jeg hadde også blitt skuffet og mange slike episoder hadde vært showstopper for min del..

Skrevet

Trodde kjærestekveld var for begge to. Og du krever sikkert at han skal se jenteting. Du høres ikke snill ut

Anonymous poster hash: 3456e...208

Skrevet

og du sitter med pcen i fanget???? kjempe kos......

Anonymous poster hash: 0add9...245
Skrevet

og du sitter med pcen i fanget???? kjempe kos......

Anonymous poster hash: 0add9...245

Det er i hvert fall koseligere enn å se rare greier på max... Greit å ikke se på jente-tv hele tiden, men når det er kjærestekveld burde man vel se noe begge har lyst til (eller kanskje skru av tv'en?).

Anonymous poster hash: 912e7...e62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...