Gå til innhold

Snekkerbukse/overall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har ei slik bukse? Kan gjerne være mammamodell! Eller som vet hvor få tak i :) finner ei side som selger snekkerbukser, men er redd de ikke kommer fram i tide. Skal brukes som en del av kostyme!

Anonymous poster hash: a9857...496

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du henn?

Anonymous poster hash: c5575...38d

Skrevet

Bor i Oppland:)

Skrevet

Bor i Oppland:)Anonymous poster hash: a9857...496

Da ble det jo litt for langt

Skrevet

Den sida jeg fant sendte varer fra England, så da turte jeg ikke bestille. Trenger den til neste helg, den kommer vel frem med posten til da? Om du vil selge og sende din? Hvilken str har du?

Skrevet

Den sida jeg fant sendte varer fra England, så da turte jeg ikke bestille. Trenger den til neste helg, den kommer vel frem med posten til da? Om du vil selge og sende din? Hvilken str har du?Anonymous poster hash: a9857...496

Str er vel ca 40 tror jeg

Skrevet

Da blir den nok dessverre for liten:( er L i fasong. Ellers tusen takk for tilbudet:)

Skrevet

Da blir den nok dessverre for liten:( er L i fasong. Ellers tusen takk for tilbudet:)Anonymous poster hash: a9857...496

Skal se på størrelsen i morgen, for er usikker på om det er tall eller bokstaver. For den ligger på rommet til ungen, så litt dumt og begynne og finne fram nå. For er 2 stk, kan være at det er L og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...