Gå til innhold

Sjekker dere frakten når dere netthandler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en liten shoppingoppvekker her..

Skulle handle på www.babykingdom.no og skulle sjekke ut, men heldigvis sjekket jeg frakten. Lille esken skulle de ha 120 kroner for å sende meg. Når jeg bestiller fra en annen nettbutikk tar de 1/3 av dette på samme produkt og sendemåte. Sjekker nå alltid frakten før jeg klikker på KJØP. Er nok mange nettbutikker som tjener inn noen ekstra slanter på frakten.

Sjekker dere frakten før dere handler?

Anonymous poster hash: cd350...77a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig.

Anonymous poster hash: 9641a...8ae
Skrevet

nei, jeg gjør ikke det...

Anonymous poster hash: 13217...4fc
Skrevet

Det er klart jeg gjør.

Skrevet

Klart det. Handler f eks mye på ebay og der handler jeg stort sett ting med fri frakt.

Anonymous poster hash: 27be7...f37

Skrevet

Selvfølgelig. Noe av det første jeg sjekker når jeg finner en nettsiden jeg vil kjøpe fra. Uansett sjekker man alltid sluttsummen før man betaler...?

Skrevet

Ja sjekker alltid frakten før jeg bestiller noe.

Skrevet

Klart det. Handler f eks mye på ebay og der handler jeg stort sett ting med fri frakt.

Synes det er mye lureri på Ebay også. Står ofte Fri Frakt, men så er det innenfor USA bare. Og til Europa skal de plutselig ha 30-50 dollar.

Skrevet

Alltid. 

Hvilken nettbutikk handlet du på som skulle ha 1/3 av frakten?

Skrevet

Synes det er mye lureri på Ebay også. Står ofte Fri Frakt, men så er det innenfor USA bare. Og til Europa skal de plutselig ha 30-50 dollar.

Er ikke så veldig rart det kanskje...?

Anonymous poster hash: 4c561...3aa

Skrevet

Ja det gjør jeg alltid, og er veldig avgjørende om jeg bestiller derfra.

Anonymous poster hash: e54c1...833

Skrevet

Er du forrsten sikker på at du ikke kunne velge brevpost i og med at det var en liten pakk. Står det på nettsiden deres.

Skrevet

Ikke opplevd noe lureri jeg iallefall :) Sjekker jo selvfølgelig det, men om jeg haker av for fri frakt så er det det :)

Skrevet

Sjekket alltid frakt, syns jeg frakten blir for dyr dropper jeg kjøpet :)

Skrevet

ikea har fin fraktpris :P nærmere tusenlappen :D

Skrevet

Da slipper du billig unna, sist jeg sjekket kostet det 2500 hjem til oss.

Skrevet

Oi... syntes jeg husker det stod 870 eller noe på nettsiden? Men dette er i nettbutikken da.. Ikke for hjemkjøring.. 

Ble jo overlykkelig over at IKEA hadde fått nettbutikk..Så så jeg fraktprisen... Da gikk gleden fort over til sorg

Skrevet

Oi... syntes jeg husker det stod 870 eller noe på nettsiden? Men dette er i nettbutikken da.. Ikke for hjemkjøring.. 

Ble jo overlykkelig over at IKEA hadde fått nettbutikk..Så så jeg fraktprisen... Da gikk gleden fort over til sorg

Jeg har nettopp gjort en stor bestilling gjennom nettbutikken og det koster meg 870 å få det kjørt på døra. Det ville kostet meg mye mer å kjøre til ikea, mat på turen og sjølsagt litt obligatorisk spontanshopping i varehuset. Nei, levering på døra for 870 kr er faktisk billigere enn å dra til varehuset.

Anonymous poster hash: 83ffc...260

Skrevet

Jeg har nettopp gjort en stor bestilling gjennom nettbutikken og det koster meg 870 å få det kjørt på døra. Det ville kostet meg mye mer å kjøre til ikea, mat på turen og sjølsagt litt obligatorisk spontanshopping i varehuset. Nei, levering på døra for 870 kr er faktisk billigere enn å dra til varehuset.

Anonymous poster hash: 83ffc...260

Ikke for meg, hehe. Gratis buss frem og tilbake . Men kanskje kjekt når man bor langt unna ja

Skrevet

skulle bestille en liten lett regnhatt til småen,å de skulle ha 100 kr i bare frakt!

Det syns jeg var dyrt.

Skrevet

Pleier igrunn ikke å sjekke frakt prisen, for jeg vet hva det koster å sende post i norge. Ser alltid på sluttsummen før jeg betaler, men har vel aldri reagert noe på det.

Skal du som privatperson sende en pakke med sporing og garanti som er det beste så koster det 140kr. Så slt under dette blir billig. Og firmaer sender som oftes med sporing slik at kunden ikke kan komme i ettertid å si de ikke har fått pakken. Mange som prøver å lure på den måten desverre.

Anonymous poster hash: 8ee28...4f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...