Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Fikk en liten shoppingoppvekker her.. Skulle handle på www.babykingdom.no og skulle sjekke ut, men heldigvis sjekket jeg frakten. Lille esken skulle de ha 120 kroner for å sende meg. Når jeg bestiller fra en annen nettbutikk tar de 1/3 av dette på samme produkt og sendemåte. Sjekker nå alltid frakten før jeg klikker på KJØP. Er nok mange nettbutikker som tjener inn noen ekstra slanter på frakten. Sjekker dere frakten før dere handler? Anonymous poster hash: cd350...77a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Selvfølgelig. Anonymous poster hash: 9641a...8ae
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 nei, jeg gjør ikke det... Anonymous poster hash: 13217...4fc
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Klart det. Handler f eks mye på ebay og der handler jeg stort sett ting med fri frakt. Anonymous poster hash: 27be7...f37
Balumpalump Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Selvfølgelig. Noe av det første jeg sjekker når jeg finner en nettsiden jeg vil kjøpe fra. Uansett sjekker man alltid sluttsummen før man betaler...?
Gjest mphs Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Ja sjekker alltid frakten før jeg bestiller noe.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Klart det. Handler f eks mye på ebay og der handler jeg stort sett ting med fri frakt. Anonymous poster hash: 27be7...f37 Synes det er mye lureri på Ebay også. Står ofte Fri Frakt, men så er det innenfor USA bare. Og til Europa skal de plutselig ha 30-50 dollar. Anonymous poster hash: cd350...77a
Elsker livet Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Alltid. Hvilken nettbutikk handlet du på som skulle ha 1/3 av frakten?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Klart det. Handler f eks mye på ebay og der handler jeg stort sett ting med fri frakt. Anonymous poster hash: 27be7...f37 Synes det er mye lureri på Ebay også. Står ofte Fri Frakt, men så er det innenfor USA bare. Og til Europa skal de plutselig ha 30-50 dollar. Anonymous poster hash: cd350...77a Er ikke så veldig rart det kanskje...? Anonymous poster hash: 4c561...3aa
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Ja det gjør jeg alltid, og er veldig avgjørende om jeg bestiller derfra. Anonymous poster hash: e54c1...833
Elsker livet Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Er du forrsten sikker på at du ikke kunne velge brevpost i og med at det var en liten pakk. Står det på nettsiden deres.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Klart det. Handler f eks mye på ebay og der handler jeg stort sett ting med fri frakt. Anonymous poster hash: 27be7...f37 Synes det er mye lureri på Ebay også. Står ofte Fri Frakt, men så er det innenfor USA bare. Og til Europa skal de plutselig ha 30-50 dollar. Anonymous poster hash: cd350...77a Ikke opplevd noe lureri jeg iallefall Sjekker jo selvfølgelig det, men om jeg haker av for fri frakt så er det det Anonymous poster hash: 27be7...f37
Nettie+jentungen Skrevet 2. august 2013 #15 Skrevet 2. august 2013 Sjekket alltid frakt, syns jeg frakten blir for dyr dropper jeg kjøpet
Bustetroll Skrevet 2. august 2013 #17 Skrevet 2. august 2013 ikea har fin fraktpris nærmere tusenlappen
Elsker livet Skrevet 2. august 2013 #19 Skrevet 2. august 2013 ikea har fin fraktpris nærmere tusenlappen Da slipper du billig unna, sist jeg sjekket kostet det 2500 hjem til oss.
Bustetroll Skrevet 2. august 2013 #20 Skrevet 2. august 2013 ikea har fin fraktpris nærmere tusenlappen Da slipper du billig unna, sist jeg sjekket kostet det 2500 hjem til oss. Oi... syntes jeg husker det stod 870 eller noe på nettsiden? Men dette er i nettbutikken da.. Ikke for hjemkjøring.. Ble jo overlykkelig over at IKEA hadde fått nettbutikk..Så så jeg fraktprisen... Da gikk gleden fort over til sorg
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #21 Skrevet 2. august 2013 ikea har fin fraktpris nærmere tusenlappen Da slipper du billig unna, sist jeg sjekket kostet det 2500 hjem til oss. Oi... syntes jeg husker det stod 870 eller noe på nettsiden? Men dette er i nettbutikken da.. Ikke for hjemkjøring.. Ble jo overlykkelig over at IKEA hadde fått nettbutikk..Så så jeg fraktprisen... Da gikk gleden fort over til sorg Jeg har nettopp gjort en stor bestilling gjennom nettbutikken og det koster meg 870 å få det kjørt på døra. Det ville kostet meg mye mer å kjøre til ikea, mat på turen og sjølsagt litt obligatorisk spontanshopping i varehuset. Nei, levering på døra for 870 kr er faktisk billigere enn å dra til varehuset. Anonymous poster hash: 83ffc...260
Bustetroll Skrevet 2. august 2013 #22 Skrevet 2. august 2013 ikea har fin fraktpris nærmere tusenlappen Da slipper du billig unna, sist jeg sjekket kostet det 2500 hjem til oss. Oi... syntes jeg husker det stod 870 eller noe på nettsiden? Men dette er i nettbutikken da.. Ikke for hjemkjøring.. Ble jo overlykkelig over at IKEA hadde fått nettbutikk..Så så jeg fraktprisen... Da gikk gleden fort over til sorg Jeg har nettopp gjort en stor bestilling gjennom nettbutikken og det koster meg 870 å få det kjørt på døra. Det ville kostet meg mye mer å kjøre til ikea, mat på turen og sjølsagt litt obligatorisk spontanshopping i varehuset. Nei, levering på døra for 870 kr er faktisk billigere enn å dra til varehuset. Anonymous poster hash: 83ffc...260 Ikke for meg, hehe. Gratis buss frem og tilbake . Men kanskje kjekt når man bor langt unna ja
me_87 Skrevet 2. august 2013 #24 Skrevet 2. august 2013 skulle bestille en liten lett regnhatt til småen,å de skulle ha 100 kr i bare frakt! Det syns jeg var dyrt.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #25 Skrevet 2. august 2013 Pleier igrunn ikke å sjekke frakt prisen, for jeg vet hva det koster å sende post i norge. Ser alltid på sluttsummen før jeg betaler, men har vel aldri reagert noe på det. Skal du som privatperson sende en pakke med sporing og garanti som er det beste så koster det 140kr. Så slt under dette blir billig. Og firmaer sender som oftes med sporing slik at kunden ikke kan komme i ettertid å si de ikke har fått pakken. Mange som prøver å lure på den måten desverre. Anonymous poster hash: 8ee28...4f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå