Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Er fersk i gamet (faktisk!), og har noen spørsmål angående chatten. Når jeg sender meldinger til folk så blir meldingene alltid "sett 17.34" f.eks. Men hos en bestemt person blir aldri meldingene jeg sender til vedkommende markert med sett. Så jeg vet ikke helt når eller om han har sett meldingen, eller om han bare ikke gidder å svare på de. Kunne selvfølgelig bare spurt han rett ut om dette, men kjenner han ikke så godt enda. Så, har han sett de hersens meldingene (han er jo pålogget), eller er det noe feil med chatten? Anonymous poster hash: 8b32f...947
Trultemor85 Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Trodde det stod sett på alle jeg?? Isåfall lurer jeg og
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Han har ikke sett det du har skrevet, nei.. Kanskje han overser deg? Anonymous poster hash: bd6c1...1c6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 *ignorerer Anonymous poster hash: bd6c1...1c6
Anonym bruker Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Har han noengang svart deg? Og er dere venner på FB? Hvis svaret er nei på begge de spørsmålene, så har nok meldingene dine endt i 'annet'-boksen og han har ikke sett dem. Er svaret derimot ja på begge spørsmålene, så vet jeg ikke annet enn at han ikke leser/har tenkt til å svare.. Det er fullt mulig å markere en melding som 'ulest' også etter at den er åpnet, men om den da bare blir markert ulest for mottaker vet jeg ikke.. Akkurat DET er det jo fullt mulig å sjekke ut med noen du kjenner.. Anonymous poster hash: e91d5...eae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå