Gå til innhold

Jeg er så lei av reking!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann er bortreist og jeg er rimelig gravid. Samtidig skal hele nabolaget reke inn og ut av leiligheten. Jeg har en snill gutt på 7 år, men nå blir jeg gal. Han kommer inn 10 ganger på en time for å hente det ene, hente det andre. Mamma kan du ditt, mamma kan du datt, mamma får jeg ditt og så videre. Jeg har bekkenløsning og kommer meg såvidt på do selv, men disse 7-åringene er jo verdens navle tydeligvis, for de ser ikke forbi sin egen nese.

Inn med sko, og nå er gulvet skittent! Fullt av brune skomerker fordi de har hatt vannkrig ute. Jeg sier ifra, men neste gang han og kompisen kommer inn valser de inn i stuen med sko IGJEN! Inn ene øret og ut andre. Akkurat som om ordene mister betydning når mannfolket ikke er i hus. 

GAAAAAAAAAAAAAAAARHHHR! Hormontroll på vei til å rømme! 

Nå har jeg satt frem mopp så neste gang de kommer inn får de vaske gulvet.

Anonymous poster hash: 68008...402
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja masete når de holder på sånn !!

Helt rett, sett de i vaskingen ;) ellers kan du rett å slett si i fra at de får holde seg unna i dag, fordi du er sliten.

Skrevet

Føler med deg! Her er det treåringen som driver meg til vanvidd. 37 uker på vei, ferie på femte uka uten at vi har reist noe sted, far på jobb og mas over hele linja. Idag har han vært helt umulig; tissa seg ut minst 4 ganger, vært rabiat på butikken, nektet å høre etter, mast, ikke lekt selv osv. Ille når det blir sånn at man faktisk teller ned til barnehagen på mandag.. :(

Skrevet

Ja masete når de holder på sånn !!

Helt rett, sett de i vaskingen ;) ellers kan du rett å slett si i fra at de får holde seg unna i dag, fordi du er sliten.

Jeg har sagt til de at de ikke får reke inn og ut hele tiden. Men de skulle bare og skulle bare. 

Skrevet

Føler med deg! Her er det treåringen som driver meg til vanvidd. 37 uker på vei, ferie på femte uka uten at vi har reist noe sted, far på jobb og mas over hele linja. Idag har han vært helt umulig; tissa seg ut minst 4 ganger, vært rabiat på butikken, nektet å høre etter, mast, ikke lekt selv osv. Ille når det blir sånn at man faktisk teller ned til barnehagen på mandag.. :(

jeg har samme følelsen med SFO på mandag. Det skal bli godt å bli "kvitt" ham i noen timer så jeg får ha hodet mitt i fred :P

Skrevet

jeg har samme følelsen med SFO på mandag. Det skal bli godt å bli "kvitt" ham i noen timer så jeg får ha hodet mitt i fred :P

Fælt å innrømme at man tenker sånn. Håper man er litt unnskyldt som gravid. Lunta mi er i allefall betraktelig kortere enn ellers :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...