Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Toyota Avensis 2006 mod? god bagasjeplass og for øvrig? Anonymous poster hash: f9730...d09
Appelsinpiken Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Går greit så lenge du bare har to barn/ 2 barneseter. Mannen har så lange bein at vi ikke har plass til bakovervendte. Og bjelken i bagasjerommet tar mye plass. Skulle jeg kjøpt bil igjen ville jeg nok valgt en annen. Men med maks to barn over vognalderen er det en super bil
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 det blir to barn, men den ene er i vognalder ... Er det en annen type bil du heller ville hatt da? Viktigste er jo stort bagasjerom, og har heller ikke så lange bein.. Anonymous poster hash: f9730...d09
3 i april Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Skal dere ha stort bagasjerom og i tillegg god plass i baksetet så anbefaler jeg enten Mercedes E klasse eller Skoda superb. Vi har selv E- klasse og det anbefales, vi har plass til 3 barneseter i baksetet uten problemer og min mann på 194 cm har god plass til beina I tillegg er det en god bil med lite tull.
Pesta Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 det blir to barn, men den ene er i vognalder ...Er det en annen type bil du heller ville hatt da? Viktigste er jo stort bagasjerom, og har heller ikke så lange bein.. Anonymous poster hash: f9730...d09 Ford Mondeo kanskje? Vi vurderer den, og har selv to barn i bakovervendte seter. Må ha plass til hundebur og vogn i bagasjerommet, og det virker som Mondeoen har plass.
Appelsinpiken Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Det går med vogn, men vår emmaljunga Edge må inn på tvers, og ta da hele bagasjerommet, eller den må demonteres. Ta med vogna til bilforhandlere og prøv kanskje er Toyota corolla verso et alternativ? Eller Passat?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 skal ikke ha emmaljunga nettopp derfor =) Blir 3 hjuling .. men tar likevel litt plass og skal gjerne ha med andre ting i tillegg ! per d.d har jeg ikke stasjonsvogn i det hele tatt, og det kommer jo hvertfall ikke til å gå.. får maks inn vogna og bagdelen.. Anonymous poster hash: f9730...d09
Appelsinpiken Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Om vogna ikke bygger så veldig i høyden går det nok bra jeg synes den er supergod å kjøre, mannen er ikke enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå