Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Så mye som 5 år? Han er 25 og jeg er 30. Blir litt drøyt sant? Altså, mener, han er i det ymgste laget? Jeg har barn og det har ikke han.. Anonymous poster hash: 5ccf9...2b3
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 vært sammen med 2stk som har vært 2 år yngre... jeg hadde barn, ikke noen av de.. veldig omteksomme, kunne vært på min alder på det MESTE, men begge kom til kort til når det gjaldt ansvar/innsikt og evnen til å sette seg inn i det å ha barn, dessverre... men disse var type 22 og 21 når dette var, så da er de jo kanskje litt mer umodne.. er nok vanskelig for en mann UANSETT alder å se for seg hvordan det er å ha barn når en ikke har det selv.. Anonymous poster hash: a89cf...1cc
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Ja jeg vet . Men tror uansett at 25 er for ungt. Nei uff.. tror jeg slår det der fra meg jeg.. Hi Anonymous poster hash: 5ccf9...2b3
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Det kommer jo an på personen, ikke alderen. Anonymous poster hash: 5a8ae...d99
Gjest sussie77 Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 25 år trenger ikke være for ungt. Personen kan jo være moden for det. Og en på 35 kan være umoden. Har nok litt å si på personen. Og 5 år når man er voksen trenger ikke å ha noe å si.
Countess Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Jeg er 28 og samboeren min er 22. Han er i tillegg til samboer også min forlovede, en fantastisk stefar til datteren jeg hadde fra før og vi venter vårt først felles barn om 3 uker Jeg var så skeptisk i starten at jeg kunne gått glipp av muligheten til å bli kjent med den mest fantastiske personen jeg noen gang har møtt! Heldigvis var det ingen vei utenom de følelsene jeg fikk for han, og jeg ofrer ikke lengre alderen en tanke Det som er viktig er at dere er på samme plass, og at dere har like mål og verdier. Å det er like viktig om han er 5 år eldre som om han er 5 år yngre
Øyne som ser!! Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Mannen min er 28 og jeg er 34. Ble sammen når jeg var 30 og han 24.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Haha, har bare datet (minus en el to) yngre menn.. Liker yngre menn, jeg Mannen min er 7 år yngre og jeg merker da ingen aldersforskjell Får høre jeg ser yngre ut enn jeg er, og det skal sies at jeg føler meg langt fra hva fødselsattesten min sier.. har uansett ikke sansen for eldre menn, ser på Celina Midelfar(t) og kunne ALDRI gjort det samme..... Dessuten lever vi damer noen år lengre enn menn, så Hurra for lammekjøtt Anonymous poster hash: fc4ec...7b8
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Datet en på 26 da jeg var 32. Merket egentlig lite til aldersforskjellen. Jeg hadde ikke barn, han hadde. Anonymous poster hash: dd08a...8c3
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Jeg satser på å utligne den statistiske forskjellen:) Mannen er 4 år yngre, og vi har det helt fint. Jeg tenkte på det litt til å begynne med når vi var sammen med hans single venner som var yngre enn ham igjen. De var både unge og i en annen livsfase, så det ble veldig stor forskjell. Til vanlig er han bare mannen min. Anonymous poster hash: 7ec9f...72a
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Både min eks og min nåværende er syv år yngre enn meg. Det er helt tilfeldig. Eksen min var for ung for meg fordi vi var 21 og 28 men min nåværende traff jeg da vi var hhv 32 og 25. Ingen hadde barn fra før. Anonymous poster hash: d1d1d...395
Irene Adler Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Er gift med en som er 5 år yngre. En gang i tiden datet jeg ham og det har hele tiden vært uproblematisk:-) Ingen merkbare forskjeller som kan tilskrives alder.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Min mann er 9 år yngre enn meg. Vi møttes da han var 25. Vi har det helt supert sammen og har hatt det slik i over 5år nå. Jeg får ofte høre at jeg ser mye yngre ut enn jeg er, ellers hadde det vært kjipt:/ Men han er moden for alderen, og jeg holder meg ung:P Anonymous poster hash: 7f4b8...230
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #14 Skrevet 2. august 2013 Samboeren min er 5 år yngre enn meg. Vi ble sammen da jeg var 30 og han 25. Vi har nå vært sammen i 7 år, og har to barn sammen:) Anonymous poster hash: 43a8c...945
Rediken Skrevet 2. august 2013 #15 Skrevet 2. august 2013 Jeg har aldri hvert med menn som er yngre enn meg, men jeg tviler på alder er det avgjørende for et forhold skal fungere. Mannen min er for så vidt 25 år og moden i forhold til mange andre menn i samme aldersgruppe. Han er for eksempel mye mer ansvarlig enn flere av våre venner som er eldre, har nok mest med personlighet å gjøre
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #16 Skrevet 2. august 2013 Min mann er 2,5år yngre...tror ikke jeg kunne gått lavere Anonymous poster hash: 41b09...b29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå