Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Ja, som overskriften sier: hva er deres planer for helgen???? Anonymous poster hash: b1cc9...57b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 På lørdagen skal vi til et vennepar og spise middag. På søndag blir det først til svigermor en tur, og så i bursdagsselskap til niesen våres.I dag tror jeg vi skal på storsenteret og handle litt mat og slikt Anonymous poster hash: e2c3c...281
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Jobbe, som jeg har gjort alle dager de siste 8 ukene. Hvis jeg får tid skal jeg rydde og vaske huset så det er fint til mann og barn kommer fra ferie til uka. Er jeg heldig blir det også tid til en løpetur, et bad og en tur i butikken. Anonymous poster hash: 80d9e...b9c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 besøke en kusine på lørdag og drikke vin....ellers er det bare å være samen med barnet og kose oss Anonymous poster hash: 9f13a...23f
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Mannen er i nordsjøen. I morgen blir det å besøke en venninne og barn. Søndag blir det å besøke familie. Så vips er helgen over:) Anonymous poster hash: 17572...fbf
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 2 dagers sykkelritt Gateritt i morgen, og landevei på søndag. Anonymous poster hash: 826ea...fb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå