Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Hvor lang tid tok det før du ble gravid med enn spiren du mistet? Håper på å bli raskt gravid igjen, men har ikke fått tilbake mens etter ma for 4 uker siden:( Anonymous poster hash: 1374e...59d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Jeg ble gravid på første forsøk med nr. 2. Mistet i uke 4-5. Ble gravid igjen bare 14 dager etterpå. Med nr. 1 prøvde vi i ca 6 mnd - husker ikke helt. Anonymous poster hash: 20953...575
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Mistet i uke 12, hadde en blødning mellom og ble gravid ca 2 mnd etterpå.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Jeg ble gravid på første forsøk med nr. 2. Mistet i uke 4-5. Ble gravid igjen bare 14 dager etterpå. Med nr. 1 prøvde vi i ca 6 mnd - husker ikke helt. Anonymous poster hash: 20953...575 Gikk det bra andre gangen? Så morsomt å se at det tok litt tid på første, og at du ble gravid så raskt etterpå Jeg brukte 10 måneder på den vi mistet. Håper ikke det tar så lang tid neste gang. Håper det går like raskt som deg, selv om vi har fått beskjed om å vente 1 syklus. . Hi Anonymous poster hash: 1374e...59d
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 14 dager da jeg mistet siste gang.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 14 dager da jeg mistet siste gang. Hvor lang tid brukte du på å bli gravid med den du mistet? Gikk det bra med den nye spiren du ble gravid med Takk for svar godt å høre at det gikk raskt igjen Hi Anonymous poster hash: 1374e...59d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 En måned, men mistet igjen. Så rundt seks uker, den ble værende. Anonymous poster hash: 1b8f4...e3e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 En måned, men mistet igjen. Så rundt seks uker, den ble værende. Anonymous poster hash: 1b8f4...e3e Fikk du igjen mensen noen av gangene? Hi Anonymous poster hash: 1374e...59d
Rediken Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Jeg mistet i uke 6, planen var å vente en syklus før vi prøvde igjen, men etter 4 uker og en menstruasjon som aldri kom ble vi så utålmodige at vi prøvde på nytt og da ble jeg gravid med en gang Graviditeten har gått helt knirkefritt hittil uten noe blødninger så nå venter jeg bare på å føde om noen uker
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Rakk ikke få tilbake mens, men gikk vel ca 14-21 dager. Talte ikke, fikk sjokk da jeg var gravid igjen så kjapt. Var veldig redd for å miste på nytt:/ lykke til kjære HI Anonymous poster hash: 9e9c4...fff
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 En måned, men mistet igjen. Så rundt seks uker, den ble værende. Anonymous poster hash: 1b8f4...e3e Fikk du igjen mensen noen av gangene? Hi Anonymous poster hash: 1374e...59d Nei. Abortene ble regnet som mensblødning, men det tok litt tid å få regulert meg klar for eggløsning igjen. Det var IVF alle tre gangene, men fryseforsøk de to første. Derav de litt snodige intervallene. Anonymous poster hash: 1b8f4...e3e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Jeg mistet i uke 6, planen var å vente en syklus før vi prøvde igjen, men etter 4 uker og en menstruasjon som aldri kom ble vi så utålmodige at vi prøvde på nytt og da ble jeg gravid med en gang Graviditeten har gått helt knirkefritt hittil uten noe blødninger så nå venter jeg bare på å føde om noen uker Gratulerer så mye. Koselig å høre at det gikk bra andre gangen. Prøvde dere lenge å bli gravide på den dere mistet? Prøver å sammenligne litt med meg selv, siden vi brukte endel måneder Håper det går like raskt for oss. Mistet dessverre fosteret i 2 trimester så håper å bli raskt gravid igjen Lykke til med fødselen Hi Anonymous poster hash: 1374e...59d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Gratulerer Rakk ikke få tilbake mens, men gikk vel ca 14-21 dager. Talte ikke, fikk sjokk da jeg var gravid igjen så kjapt. Var veldig redd for å miste på nytt:/ lykke til kjære HI Anonymous poster hash: 9e9c4...fff Tusen takk. Virker som om det er mange som blir raskt gravide igjen. Håper på det jeg også. Skjønner følelsen, jeg vet at jeg også kommer til å være redd for å miste. Veldig naturlig ettersom jeg forstår så alle andre som også har mistet. Håper det gikk bra med den "nye" graviditeten Hi Anonymous poster hash: 1374e...59d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #14 Skrevet 2. august 2013 Det tok nesten 2 år, måtte bruke Pergo og da satt den. Har tidligere blitt lett gravid (1. forsøk 2 ganger), men etter jeg mistet sluttet jeg visst å fungere... Anonymous poster hash: 6dea1...a8b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #15 Skrevet 2. august 2013 Så rart. Vet du hvorfor det skjedde? Håper ikke det er veldig vanlig? Hi Anonymous poster hash: 1374e...59d
Rediken Skrevet 2. august 2013 #16 Skrevet 2. august 2013 Jeg mistet i uke 6, planen var å vente en syklus før vi prøvde igjen, men etter 4 uker og en menstruasjon som aldri kom ble vi så utålmodige at vi prøvde på nytt og da ble jeg gravid med en gang Graviditeten har gått helt knirkefritt hittil uten noe blødninger så nå venter jeg bare på å føde om noen uker Gratulerer så mye. Koselig å høre at det gikk bra andre gangen. Prøvde dere lenge å bli gravide på den dere mistet? Prøver å sammenligne litt med meg selv, siden vi brukte endel måneder Håper det går like raskt for oss. Mistet dessverre fosteret i 2 trimester så håper å bli raskt gravid igjen Lykke til med fødselen Hi Anonymous poster hash: 1374e...59d Så grusomt trist! Vi prøvde ca. 2 måneder før jeg ble gravid. Jeg har hørt at ofte er det lettere å bli gravid rett etter man har mistet fordi man har rester av gravidhormoner i kroppen, håper det går raskt for dere. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #17 Skrevet 2. august 2013 Ja håper det stemmer at det går raskere da Veldig trist når vi mistet. Men vi vet grunnen å det er ikke sikkert barnet hadde fått det så godt om det hadde overlevde. En tilfeldig diagnose som er lite trolig skal skje igjen. Men utrolig trist likevel, trodde jo at jeg skulle bli mamma, ikke englemamma:-( Håper det går bedre neste gang, og at det ikke tar lang tid *håper* Hi Anonymous poster hash: 1374e...59d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #18 Skrevet 2. august 2013 Jeg mistet den første jeg var gravid med i uke 9.ville bare bli gravid igjen med en gang, men fikk streng beskjed om å vente 3mnd pga komplikasjoner i utskrapinga. Vi venta i 3mnd da, og første mnd vi prøvde, så satt spira og vi fikk ei nhdelig jenta <3 Jeg mista også en etter jeg hadde født barn nr. 3. Den mista jeg når jeg var 5 uker på vei. Da tok det 2 mnd så ble jeg gravid igjen og vi fik igjen ei nydelig jente <3 Nå er jeg gravid med nr. 5 i uke 9. Så håper alt går bra denne gangen lykke til, til deg HI Det er nok din tur snart! Har hørt om mange som strever å bli gravid med nr. 1. Men når de først har vært gravide 1gang,så går det mye kjappere å bli gravide igjen! Anonymous poster hash: 76091...831
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #19 Skrevet 2. august 2013 Jeg mistet den første jeg var gravid med i uke 9.ville bare bli gravid igjen med en gang, men fikk streng beskjed om å vente 3mnd pga komplikasjoner i utskrapinga. Vi venta i 3mnd da, og første mnd vi prøvde, så satt spira og vi fikk ei nhdelig jenta <3 Jeg mista også en etter jeg hadde født barn nr. 3. Den mista jeg når jeg var 5 uker på vei. Da tok det 2 mnd så ble jeg gravid igjen og vi fik igjen ei nydelig jente <3 Nå er jeg gravid med nr. 5 i uke 9. Så håper alt går bra denne gangen lykke til, til deg HI Det er nok din tur snart! Har hørt om mange som strever å bli gravid med nr. 1. Men når de først har vært gravide 1gang,så går det mye kjappere å bli gravide igjen! Anonymous poster hash: 76091...831 [ /quote] Takk for at du tok deg tid til å skrive flott å se at du også har lykkes det er jeg veldig redd for, at jeg ikke skal få levende barn. At jeg ikke skal bli gravid igjen. I tillegg har min mann dårlig kvalitet på svømmerne sine så jeg tenker at "hva hvis det var vår sjanse". Men jeg er ung og det finnes jo hjelp hvis det ikke skulle gå på egenhånd igjen. Lykke til med graviditeten. Krysser fingrene for deg. HI Anonymous poster hash: 1374e...59d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #20 Skrevet 2. august 2013 Mistet flere ganger med ulike mellomrom, men jenta mi ble unnfanget to uker etter siste spontanabort. Anonymous poster hash: d15f7...efb
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #21 Skrevet 2. august 2013 Mistet flere ganger med ulike mellomrom, men jenta mi ble unnfanget to uker etter siste spontanabort. Anonymous poster hash: d15f7...efb Trist å høre at du har mistet flere ganger, og hyggelig å se at du ble gravid raskt å fikk din datter Hi Anonymous poster hash: 1374e...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå