klg,2 boys now:) Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Da jeg fikk mitt første barn,han ble født 3 dager før termin og da han ble født var han 4810g.jeg er veldig liten og ingen ante han var så stor ente i haste ks.kirurgen sa da hadde jeg gått til termin ville han passert 5 kg. Neste barn planlagt ks 2 uker før termin var 3300g ville også vært over 5 kg sa kirurgen denne gangen også.2 forskjellige.men stemmer d?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Ble sliten i hodet av å lese denne tråden. Jøje meg, skjønte ingenting. Anonymous poster hash: 9f1a9...27e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Hva er det du egentlig spør om? Anonymous poster hash: 08375...05d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Stemmer hva da? Og bruk komma og punktum, så blir det lettere for oss å lese. Anonymous poster hash: ca86b...079
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 <p></p> Anonymous poster hash: 08375...05d
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Da jeg fikk mitt første barn,han ble født 3 dager før termin og da han ble født var han 4810g.jeg er veldig liten og ingen ante han var så stor ente i haste ks.kirurgen sa da hadde jeg gått til termin ville han passert 5 kg. Neste barn planlagt ks 2 uker før termin var 3300g ville også vært over 5 kg sa kirurgen denne gangen også.2 forskjellige.men stemmer d? "Da jeg fikk mitt første barn, som ble født 3 dager før termin, var han 4810 gram. Jeg er veldig liten, og ingen ante at han var så stor, så det endte i hastekeisersnitt. Kirurgen sa at om jeg hadde gått til termin, ville han passert 5 kilo. Det ble planlagt keisersnitt to uker før termin med andremann. Babyen var 3300 gram, og kirurgen sa at også denne babyen ville vært ove 5 kilo om jeg hadde gått til termin. Dette var to forskjellige kirurger. Kan det stemme?" Dette mener hun i innlegget sitt, om jeg tolket det riktig. Jeg tror hun mente å spørre om det kunne stemme at begge barna ville passert 5 kilo om hun var gått til termin... Mitt svar er at "det er umulig å vite". Ved førstemann ville jeg ikke trodd det, ved andremann aner jeg ikke. Anonymous poster hash: 58ba9...528
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Og jeg mente selvfølgelig "over", og ikke "ove". Anonymous poster hash: 58ba9...528
Gjest sussie77 Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Høres kanskje litt mye ut at barn nr. 2 ville ha veid over 5 kg til termin når han var 3300. Rundt 4 kg. ville jeg ha tippet da. Men nr. 1 kunne nok ha blitt over 5. kg, ihvertfall hvis du hadde gått litt over termin.
klg,2 boys now:) Skrevet 2. august 2013 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2013 Beklager misforståelsen.er dårlig på norsk rettskriving. Stemmer hun som rettet opp mine feil
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 1. mann hadde nok kunne passert 5 kg, men 2. mann tror jeg neppe hadde blitt så stor ved termin. Da måtte han ha lagt på seg 1700g på 2 uker..... Anonymous poster hash: 9a755...c37
klg,2 boys now:) Skrevet 2. august 2013 Forfatter #12 Skrevet 2. august 2013 Tusen takk for svar. Syntes også at det hørtes ut som vel kraftig vektoppgang.med Nr 2. Havner vel på "hva irritere deg mest" innlegget jeg nå pga dårlig formuleringsevne
Gjest meg&mini Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Jeg tror ikke det hadde stemt. Hadde nr to kommet to uker over termin så ville han nok veid ca 1 kg mer. Det er jo aldri noe fasit på dette, men babyen legger sånn ca på seg 250 gram i uken på slutten:) De sa så om min førstefødte. 16 dager før termin var jeg på UL og legen sa at hun var ca 3.6 kg. Han sa også at jeg kom til å gå over tiden med ca to uker og da kom babyen til å være ca 4,6 kg. Jeg fødte 14 dager før termin og babyen veide 3.6 kg, så det stemte her:) Ofte tar de veldig feil når de skal "tippe" babyens vekt i magen:)
Gjest meg&mini Skrevet 2. august 2013 #14 Skrevet 2. august 2013 Tusen takk for svar. Syntes også at det hørtes ut som vel kraftig vektoppgang.med Nr 2. Havner vel på "hva irritere deg mest" innlegget jeg nå pga dårlig formuleringsevne Jeg forstod deg forresten veldig godt:)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #16 Skrevet 2. august 2013 Tusen takk for svar. Syntes også at det hørtes ut som vel kraftig vektoppgang.med Nr 2. Havner vel på "hva irritere deg mest" innlegget jeg nå pga dårlig formuleringsevne Næsjda, vi fant jo ut av det til slutt Godt du fikk svar på det du lurte på Anonymous poster hash: ca86b...079
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå