Gå til innhold

Inspirert: hvilke barneklær/merker foretrekker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter min første og ser allerede nå at det er en jungel der ute.

Utrolig mye fine barneklær og det er lett å kjøpe mye man ikke trenger.

Har funnet noe på H&M, Noa Noa, Me Mini (favoritt) og Ugly Childrens Clothing foreløpig. Det meste på salg, så da blir det ikke så dyrt.

Og så fant jeg en nydelig kjole i str.2 år på en bruktbutikk på Stabekk.

Selv om ungen ikke er født enda, klarte jeg ikke å gå forbi den.

Hva foretrekker dere?

Anonymous poster hash: cb496...505
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med dyre merker og sånt, men jeg liker cubus og hm jeg. :P Det går for det meste i bukse og body er.

Anonymous poster hash: 87d34...1bc
Skrevet

Liker POP og Katvig. Lindex har også en kolleksjon som jeg synes er bedårende :)

Skrevet

Av ull foretrekker jeg JOHA. Ellers handler vi for det meste i kjedebutikkene; Lindex, Cubus og Name It.

Skrevet

Jeg har ingen dyre merker, har noe wheat som barna har fått, eller som er kjøpt i danmark. De liker jeg kvaliteten på.

Ellers er jeg veldig glad i kappahl-tøy. De synes jeg er veldig fine, fine i passformen, og god kvalitet. 

Cubus-tøy hater jeg inderlig (når det er snakk om til babyer, større barn er bedre derfra, men unngår cubus om jeg kan) Kvaliteten er dritt, etter bare en vask ser det utvasket og stygt ut, bodyene krymper i lengden, slik at de blir alt for korte, men fremdeles er kjempevide. Buksene har aldri passet mine barn, de er så vide rundt livet at de detter av når vi løfter opp babyen... And the list goes on.. Dessverre er det bare en cubusbutikk her i området, så har vært og byttet nyfødt-presanger sikkert 20 ganger... HAr blitt mye nytt tøy til storesøsknene... B)  (Men da har jeg kjøpt nytt til babyen i andre butikker for samme summen da)

Ellers synes jeg hm og lindex er greit tøy. Men favoritten er kappahl.

Anonymous poster hash: cb5a2...e12
Skrevet

Bare nameit.

Anonymous poster hash: e5326...df2

Skrevet

Don`t get me started :P . Jeg elsker å shoppe til mine 2 små, men handler mye på salg da. Liker merker som Småfolk, Memini, Mini a Ture, Guess, Molo, Wheat, Aya Naya osv. Hater kjedebutikker som HM og Cubus, klærne blir slaskete etter få ganger i vaskemaskinen.

Anonymous poster hash: f303f...578
Skrevet

Liker Newbie-serien på KappAhl som nå går opp til str 98. Handler også på Lindex, NameIt, samt Junior på 40% salg når jeg skal ha litt "pyntet" tøy til jentene, type Noa Noa etc. Har også en mamma/ mormor som handler mye på lagersalg og svigerfamilie som sender billig hverdagstøy fra England. Yttertøy som dresser, regntøy etc handler jeg oftest på tilbud året før på Barnas Hus. 

Skrevet

Jeg kjøper klær til snuppa på Cubus, Hm, Name it, Lindex, Kappahl bl a.

Er veldig glad i vertbaudet som man får kjøpt på ellos.

Har ikke opplevd noe dårlig kvalitet på klærne fra de stedene. Bruker mye basic t skjortegensere på vesla og de fra cubus holder seg veldig godt. 

Har lag merke til at noen gensere fra hm blir veldig fort misfarget i vask. Nesten som fargene flyter litt ut.

Ellers så er jeg glad i å handle klær når vi er på besøk hos svigers i Frankrike.

Obaibi/Okaidi, DP am, + et merke til jeg ikke huske navnet på ;)

Skrevet

P.O.P, Molo, Katvig, Moonkids, Småfolk, Ugly og Lindex (mest babytøyet).

Anonymous poster hash: 88679...697
Skrevet

Me Mini - også fordi jeg synes det er kult at en ung, kvinnelig grunder har klart å bygge opp dette fra havgapet på Vestlandet et sted.

Wheat, How to kiss a frog, Ugly Childrens Clothing, Noa Noa, Mini A Ture, Ticket to heaven, Christina Rohde,

Pom de Lux.

Med fire barn på to kjønn blir det mye klær i huset. Heldigvis er del arving.

Skrevet

Me Mini, Wheat, Noa Noa er mine favoritter, men liker name-it, newbie serien til Kapp Ahl og mye fint fra fixoni også :) Unngår H&M som pesten og cubus så mye som mulig- vannvittig mye dårligere kvalitet på tøyet. Av ull liker jeg Joha og nøstebarn best, men har mye annet også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...