Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Har to jobber, jobb 1 tre dager i uka og jobb 2 to dager i uka. Nå har barnet mitt begynt i barnehage og jeg har fått tilbud av jobb 1 å utvide til 4 dager i uka, dvs kutte jobb 2. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Fordeler med jobb 1: Meget god lønn (vil tjene nesten det samme på å bare jobbe 80 % her) Kortere reisevei En fridag i uka Krevende, men mer spennende jobb Mye ferie (8-9 uker i året) Ulemper jobb 1: Utrivelig arbeidsmiljø Slitsomme dager Ekstra arbeidsoppgaver som jeg egentlig ikke vil ha Fordeler jobb 2: God lønn Også mye ferie (8-9 uker) Meget godt arbeidsmiljø Mindre slitsomme arbeidsoppgaver Mer avlastning/hjelp på jobb Ulemper jobb 2: Laaaang reisevei (nesten 3 timer reisevei hver dag) Ikke alltid nok å gjøre, mye ufrivillige ubetalte pauser (jobber på provisjon) Hva ville dere valgt? Fortsette med begge jobbene i 100% eller bare ha jobb 1 i 80%? Anonymous poster hash: 6b5e9...321
DaTuMa Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Ville valgt jobb 1 pga reiseveien rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå