Gå til innhold

Utvendige persienner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Vet at dette kanskje ikke er riktige stedet å spørre om hjelp til dette her, men jeg bare må. Kjenner heller ingen som har utvendige persienner. Jeg skal snart legge leiligheten ut for salg. Har 2 store vinduer i stua som er over 2 meter høye, som jeg har da har store utvendige persienner på. Også har jeg vanlige på 2 av rommene. Når jeg har solgt leilighet, skal jeg vaske dem utvendig ? Det er så vanskelig, mtp at det er så høyt oppe, da jeg bor i andre etasje. Eller skal jeg blåse i å vaske dem? Jeg blir ikke enig med meg selv, og jeg får ikke ro i sjelen. Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 4970c...ba5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke trekt en hageslange opp til vinduet slik at du kan stå og spyle dem derfra? Hvis ikke hadde jeg droppet det.

Skrevet

Du får ikke trekt en hageslange opp til vinduet slik at du kan stå og spyle dem derfra? Hvis ikke hadde jeg droppet det.

Det var det som slo meg, men jeg er uvenn med hun som bor under meg, da hun er litt av grunnen til at jeg flytter. Tenker hele tiden på hva de som kjøper vil tenke om det. Uff dette er ikke lett. :(

Anonymous poster hash: 4970c...ba5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...