Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg har bursdag i dag, men ikke rund dag. Vi har sjelden barnepass, men i dag har vi det. Været er bra, føler meg bra vi får sjelden tid alene, da barnepasser må overnatte hos oss... Vi har bestilt hotellrom i byen til 1 600,- !!!!! og i tillegg skal vi spise middag ute.....tenkte vi. Har veldig lyst til dette, men det blir jo så dyrt vi har ikke så god råd nå, men går ikke konkurs heller. Synes vel litt synd i oss selv da vi ikke har vært på noen ferie i år heller Skal vi unne oss dette eller? Anonymous poster hash: 4011d...e95
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Kos dere og gratulerer Anonymous poster hash: 156cf...674
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Ja det synes jeg. Anonymous poster hash: bf6c4...53b
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Selvsagt skal dere det en god investering i forholdet. Gratulerer med dagen og kos dere
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Det var ikke det jeg ville valgt å bruke pengene på hvis dere ikke har hatt ferie og har lite penger, men hvis det er det dere ønsker dere synes jeg dere skulle gjøre det. Anonymous poster hash: 1cecb...b26
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Det var det samme som jeg ønsket med i gave fra mannen i fjor. Ikke noen rund dag det heller. Vi hadde ett nydelig lite avbrekk bare oss to Har tenkt å ønske meg det samme en annen gang også Anonymous poster hash: 97fe9...6b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå