Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Hun har vært på ferie i 2 uker sammen med faren, og har fått kjempefarge den tiden Så datt det bare "negerunge" ut av meg i morgest da vi ga hverandre morgenkos... Anonymous poster hash: f5eba...ef2
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Kalte min datter for bollemusa en gang. Det var gøy Anonymous poster hash: 5762e...85b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Og så? Det var da en veldig kort og rar historie. Venter på fortsettelsen jeg? Anonymous poster hash: e569c...fa3
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Datteren min kaller pølser som er grillet på bål for negerpølser. De blir jo ofte litt svarte utapå. Slapp av, ikke sikkert datteren din husker det i mer enn fem min. Anonymous poster hash: 57422...9e2
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Det sier jeg også av og til til den ene av tenåringsjentene mine, hun blir så fort brun. Sier det i en humoristisk tone, og er overhodet ikke vondt ment. Hun blir ikke fornærmet på noe vis heller. Tror nok ikke det er så farlig om vi sier sånne ting til barna så lenge det er ment som en spøk e.l. Anonymous poster hash: 0eb0d...627
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Pass deg så en neger ikke kommer og biter deg i rumpa Anonymous poster hash: 8f7cd...735
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Det er da strengt tatt ikke barna dere skal være redd for å tråkke på tærne i denne sammenhengen. Anonymous poster hash: 8b45a...756
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Det sier jeg også av og til til den ene av tenåringsjentene mine, hun blir så fort brun. Sier det i en humoristisk tone, og er overhodet ikke vondt ment. Hun blir ikke fornærmet på noe vis heller. Tror nok ikke det er så farlig om vi sier sånne ting til barna så lenge det er ment som en spøk e.l. Anonymous poster hash: 0eb0d...627 Problemet er at om vi lærer barna at slikt er fint å spøke med, vil de kunne gjøre dette med andre. Noe som kan være ugreit. Anonymous poster hash: 8ec39...1bb
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Omg du burde anmeldes Anonymous poster hash: 388de...099
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Det skjedde i "hjemmets lune rede", men nå legger du det ut på internett slik at alle kan lese det. Kanskje noen mødre med barn av andre raser leser dette, og blir støtt? Anonymous poster hash: 51ffe...b3e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Jeg trodde du hadde en adoptert jente og noen hadde vært nedlatende mot henne.. Anonymous poster hash: 4a4b2...c1e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Det skjedde i "hjemmets lune rede", men nå legger du det ut på internett slik at alle kan lese det. Kanskje noen mødre med barn av andre raser leser dette, og blir støtt? Anonymous poster hash: 51ffe...b3e Raser ? Mennesker er mennesker. Kan ikke deles inn i raser ! De som tenker at de kan er gjerne rasister..... Anonymous poster hash: 41128...b94
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #14 Skrevet 2. august 2013 Her i byen er det en som kaller seg Jon neger. "Jeg er neger, derfor kaller jeg meg neger.Enkelt og greit" Befriende å høre. Deilig at man ikke på trippe på tå rundt dem og være redd for å støte dem og få "RASIST!!!!!" skreket etter seg. ( særlig når man vet hva de kaller oss......) Anonymous poster hash: adc83...92e
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #15 Skrevet 2. august 2013 Det skjedde i "hjemmets lune rede", men nå legger du det ut på internett slik at alle kan lese det. Kanskje noen mødre med barn av andre raser leser dette, og blir støtt? Anonymous poster hash: 51ffe...b3e Raser ? Mennesker er mennesker. Kan ikke deles inn i raser ! De som tenker at de kan er gjerne rasister..... Anonymous poster hash: 41128...b94 Hæ? Har ikke fått med meg at mennesker ikke har forskjellige raser lenger...daaaah! Jeg er da virkelig arisk.. Anonymous poster hash: 5ad27...913
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #16 Skrevet 2. august 2013 Det skjedde i "hjemmets lune rede", men nå legger du det ut på internett slik at alle kan lese det. Kanskje noen mødre med barn av andre raser leser dette, og blir støtt? Anonymous poster hash: 51ffe...b3e Raser ? Mennesker er mennesker. Kan ikke deles inn i raser ! De som tenker at de kan er gjerne rasister..... Anonymous poster hash: 41128...b94 Eh, mennesker kommer definitivt i forskjellige raser! Herregud, er vi kommet dit nå, at vi faktisk ikke kan påpeke at noen er hvite, andre er sorte mens den tredje kanske er lysebrun? Anonymous poster hash: e13d4...7fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå