Gå til innhold

Åååå,som jeg gruer meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kvalm,hjertet hamrer i brystet,magen er vond,jeg er urolig inni meg så jeg er helt skjelven...Begravelse til svigerfar idag og gruer meg så jeg føler meg helt dårlig!

Sliter litt med angst og begravelser synes jeg er helt forferdelig! Pusten pleier å tulle med meg så jeg føler jeg ikke får luft og jeg hyperventilerer,og det er nok det som sitter i bakhodet at det skal komme i kirka når vi sitter der med kista og greier,da det sitter masse folk der...Den funker fint foreløbig så får håpe den gjør det i kirka og,får prøve å få tankene over på noe positivt mens vi sitter der...

Måtte bare få det ut ;)

Anonymous poster hash: cd4eb...c78
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, hørtes ikke greit ut. Ser for meg det er greit å sitte på en ende slik at du ikke føler deg så "innesperret"? Jeg har det litt sånn nå i varmen, er gravid og har en kronisk nervesykdom i hodet. Hyperventilerer fort og vil bare besvime, men synes det blir bedre når jeg har lett tilgang på å komme meg ut en tur ved behov, i tillegg er det fint med noe drikke i nærheten. Men du er i en litt annen situasjon enn meg da, så jeg er kanskje ikke den rette til å gi råd.

Vet ikke annet å si en lykke til og forsøk å pust rolig, det går nok bra skal du se.

Anonymous poster hash: 3e902...198

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...