ellen-propellen Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Om man har barn i hus, så er ikke det å fjerne en flis ved hjelp av nål det enkleste. Jeg leste følgende tips på Facebook, og det virket Bland natron ( hornsalt) og vann til det blir en grøt. Ha dette på stedet hvor flisen er. Ha på plaster og la det jobbe i 5-10 minutter. Og simsallabim *poff-vips* så spretter flisen ut slik at man kan ta den med pinsett
ms.Pond Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Fantastisk Det skal jeg jammen meg ta med i reisekofferten når vi nå gjør oss klar til ferie Ser for meg at det er stor flisfare dit vi skal, så gode råd for fjerning er gull verdt!
Ennai Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Den var ikke dum:-) *legge tipset på minnet* :-)
pip pip Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Takk for tipset. Nå skal jeg kjøpe hornsalt på butikken idag:) Vesla har fått noen småflis i foten i sommer, men nekter meg fullstendig å røre foten;)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Natron eller Hornsalt? Det er ikke helt det samme... Anonymous poster hash: 20101...26d
Bondejenta&lillegutt Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Eller hånden/foten i grønnsåpevann, då kommer som regel flisen ut nok til å fjerne den med en pinsett
ellen-propellen Skrevet 2. august 2013 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2013 Natron eller Hornsalt? Det er ikke helt det samme... Anonymous poster hash: 20101...26d Det stod "baking soda" i oppskriften. Oversatt så er vel det natron? Jeg hadde kun hornsalt hjemme, og det virket helt fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå