Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Får man beskjed om at man har blitt blokkert? Eller er det bare slik at man ikke kan se "profilen" til den man har blitt blokkert av Jeg har en "venn" jeg ønsker å blokkere, uten at han finner ut av det. Anonymous poster hash: 57371...af1
Tante Gustava Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 På snapchat sender man vel bare bilder til de man selv velger, uavhengig av hvor mange venner man har? Jeg velger ut hvem jeg sender til, og da får jo ikke de andre se de bildene? Eller er dte noe mer som går på Snapchat som jeg ikke har fått med meg kanskje...?
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Nei men sender kun til venner. Problemet er at denne "vennen" en bekjent, sender meg bilder jeg ikke ønsker å se. Litt halv grisete rett og slett. Anonymous poster hash: 57371...af1
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 A: be ham slutte å sende deg grisebilder B: ikke åpne bildene fra ham Anonymous poster hash: 3e196...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå