Gå til innhold

Hvilken sekk til 3.klasse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 9f43e...d10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

28 eller 30 liters Beckmann sekk ville jeg kjøpt, om det ikke er en veldig lav 3.klassing ville jeg kjøpt 30 liter så er du sikker på at den varer barneskolen ut.

Anonymous poster hash: b86a0...bd0
Skrevet

Bytter man sekk til 3.klasse?

Anonymous poster hash: bb579...90a
Skrevet

Takk for tips:) om man bytter sekk er vel opp til hver enkel...

Anonymous poster hash: 9f43e...d10

Skrevet

Vi endte opp med Beckmans 30 liter. Vår 3. klassing er laang, så hun kunne også brukt 35 liters sekken, men vi endte opp med 30 liter. 

Anonymous poster hash: dbb0c...39c
Skrevet

Hva er prisen for en 30l Bekmann sekk?

Min 3.klassing er 120 høy og VELDIG opptatt av at ting ikke skal være barnslige så han ikke blir oppfattet som han er yngre enn han er. Blir ofte tatt for å gå i barnehagen.  Kan ikke ha på t-skjortet med tallet 5 på for da kan noen tro at han er 5 år. Klær må han vurdere hvor vidt dem er barnslige eller ikke. En genser med dionosaurus på ble her en dagen fjernet fra genserskuffen fordi den var for barnslig.

Skrevet

Hva er prisen for en 30l Bekmann sekk?

Min 3.klassing er 120 høy og VELDIG opptatt av at ting ikke skal være barnslige så han ikke blir oppfattet som han er yngre enn han er. Blir ofte tatt for å gå i barnehagen.  Kan ikke ha på t-skjortet med tallet 5 på for da kan noen tro at han er 5 år. Klær må han vurdere hvor vidt dem er barnslige eller ikke. En genser med dionosaurus på ble her en dagen fjernet fra genserskuffen fordi den var for barnslig.

Tror vi betalte 599,-. 

Anonymous poster hash: dbb0c...39c

Skrevet

Samme som 1. klasse? Når er det vanlig å bytte?

Hilsen kanskje for streng mor som blankt avfeide datters ønske om ny sekk til 3. uten å tenke meg om en gang...

Anonymous poster hash: eed94...a30
Skrevet

Vi bytter til 4.klasse, men bor i en by der alle 1.klassinger får gratis skolesekk. Derfor kjøpte vi ny til 2.klasse. Ville uansett kjøpt 30 liter, Beckmann eller Bergans.

Anonymous poster hash: affba...523

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...