Gå til innhold

Kunne like gjerne vært hjemme i dag.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt dødt på jobben. Har ingenting og gjøre. Har hatt to tlf. og 4 mail siden kl. 8

Kunne like gjerne vært hjemme i dag. Føles så meningsløst å sitte her når jeg har mer enn nok og gjøre hjemme. Har vært sånn på jobben i hele sommer.

Sitter med propp i øret med musikk i håp om å unngå og sovne.

Flere som har det sånn på jobb nå om dagen?

Anonymous poster hash: 0b03c...df9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken jobb har du/hvor jobber du da? Høres jo unektelig grusomt ut...prøv å finne noen morsomme nettsider og kos deg med:)

Anonymous poster hash: e5f82...e8e
Skrevet

Stillingen er sentralbord/resepsjon men jeg jobber ut mot kunder også så tittelen er veldig missvisende.

Gjør ikke stort annet enn å surfe, men det er massevis av sider som er sperret hos bedriften. Bla. facebook.

Bor 10 min. hjemmefra. Fristende å stikke av, men kan jo ikke det heller :-)

Blir bedre når kundene våre kommer tilbake fra ferie. Men sånn har hele sommeren vært her. Drepende kjedelig...

Anonymous poster hash: 0b03c...df9
Skrevet

Det er ikke noe du kan forberede eller lese deg opp på faglig mens du likevel må være der da? Rydde i arkivet, vaske vinduer, skrive en beredskapsliste til en eventuel vikar i om du skulle bli syk en gang, eller noe annet som kunne være nyttig?

Anonymous poster hash: b5638...0af
Skrevet

Det er ikke noe du kan forberede eller lese deg opp på faglig mens du likevel må være der da? Rydde i arkivet, vaske vinduer, skrive en beredskapsliste til en eventuel vikar i om du skulle bli syk en gang, eller noe annet som kunne være nyttig?

Anonymous poster hash: b5638...0af

Signerer!

Anonymous poster hash: 7348c...ef9

Skrevet

Samme her.....kjedelig :mellow:

Anonymous poster hash: 6d26a...ad8
Skrevet

Viderekoble sentralbordet til mobiltelefonen din, så stikker du hjem  :D hoho, god helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...