Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg har langt mellom brunt hår (med endel naturlig røde pigmenter i) og tenker å farge håret lyst (hos frisør såklart!) og klippe det noe. Men når er best tidspunkt å gjøre det på? Er 30 uker gravid. Er det best å vente til etter fødselen? Jeg har hud med gyldent skjær, og grønne øyne. Kald eller varm tone på håret da? Har opplevd at jeg ser blek ut om jeg har for mye gulskjær i håret. Hvordan best unngå å få så "hard" ettervekst? Anonymous poster hash: d53ef...d4b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Vent til du har født, når du skal drive med bleking og div. Anonymous poster hash: 5086d...7a5
Line-mamma til to herlige Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 du blir nok ikke helblond med en gang.... annbefaler tette striper i en kald tone (da jeg ikke kan fordra varme toner i håret) . har du da lyse og sandfagergede striper i håret vil ikke overgsngen bli så dramatisk, samt ettervekst vil ikke bli så voldsom. de fleste frisører fører nå produkter /bleking/farging uten farlige kjemikaler å du kan fint gjøre det mens du er gravid:)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Takk for svar! Anonymous poster hash: d53ef...d4b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Takk for svar! Anonymous poster hash: d53ef...d4b Håret mitt er nå veldig likt dette: Anonymous poster hash: d53ef...d4b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Takk for svar! Anonymous poster hash: d53ef...d4b Håret mitt er nå veldig likt dette:Anonymous poster hash: d53ef...d4b Anonymous poster hash: d53ef...d4b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Takk for svar! Anonymous poster hash: d53ef...d4b Håret mitt er nå veldig likt dette:Anonymous poster hash: d53ef...d4b Har også litt lyse striper i, omtrent sånn som hun på bildet. Hi Anonymous poster hash: d53ef...d4b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Dytt. Håper på flere svar. Anonymous poster hash: d53ef...d4b
Gjest meg&mini Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Det er ikke farlig å farge håret når man er gravid. Ville heller gjort det nå, enn å ventet til etter fødsel. Jeg har i hvertfall planer om å farge håret før fødsel;) Man vet aldri når man rekker å gjøre det etter at barnet er født. Har du farge i håret ditt nå? Eller naturlig hårfarge. Jeg tipper at du kler best å ha litt kalde lystoner. Gult går er IKKE fint på noen.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Det er ikke farlig å farge håret når man er gravid. Ville heller gjort det nå, enn å ventet til etter fødsel. Jeg har i hvertfall planer om å farge håret før fødsel;) Man vet aldri når man rekker å gjøre det etter at barnet er født. Har du farge i håret ditt nå? Eller naturlig hårfarge. Jeg tipper at du kler best å ha litt kalde lystoner. Gult går er IKKE fint på noen. Har farge i det, men det er nesten min farge, en nyanse lysere bare. Jeg farger kun etterveksten (resten av håret får kun farge når jeg skummer opp og skyller ut fargen ved hjemmefarging) så håret er ikke "mettet" ytterst. Hi Anonymous poster hash: d53ef...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå