Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Babyen sover fra 20.00 til ca 02.00. 6 mnd, får grøt, men såklart kun pupp om natta. Sover visst lenge på grøten, men etter oppvåkning kl 02 så får han pupp og er deretter våken hver time fram til vi står opp. Godt at han sover lenge første etappe, men JEG legger meg ikke 20.00, så jeg er sliten etter å stå opp hver time. Blir han ikke mett av mm? Hva kan det skyldes? Ikke varme, ikke tenner. Han er rolig, og sovner igjen så snart han får spist litt. Bruker ikke smokk. Men spiser kun av puppen, slipper når han er ferdig uten å tulle. Kan spise 2 min, kan spise 5 min, kan spise 10 min, kommer an på. Anonymous poster hash: d5525...98f
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Jeg gir babyen min et stort grøtmåltid før hun legger seg for natta (uten oppvåkninger) kl 23. Ellers legger hun seg 18-20 en gang, men da våkner hun 20-22, og skal være våken i en time eller 2. I denne tiden gir jeg henne grøtmåltiden, og når hun da sovner igjen , sover hun til kl 08.09 neste norgen.Bryr meg fint lite om "19 regelen" her inne. Det er sånn det passer både meg og babyen best, så vi begge kan sove natta gjennom uten problemer Anonymous poster hash: bf53f...d90
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Hun våknet også oftere på natta før.. Så det hjalp og få henne skikkelig mett før leggetid Anonymous poster hash: bf53f...d90
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Bryr meg også fint lite om dib-regler men babyen sovner selv rundt 20.00. Føler det blir litt dumt å gi grøt når hun våkner i 2-tida på natta Anonymous poster hash: d5525...98f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå