Gå til innhold

Nysgjerrig, hva synes dere om tatoveringen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er tegnet spesielt for meg. Har tatt den over ene brystet. Elsker den rett og slett og får mange positive tilbakemeldinger på den. Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 76b69...57e

post-42-2078691_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. ikke en jeg ville hatt på brystet, litt kjedelig for meg. Men den har vel en betydning for deg, så da er det vel greit. Viktigste er jo at du trives med den :) De var ikke stygg, men ikke helt meg. 

Anonymous poster hash: 52287...0fd
Skrevet

Jeg synes tatoveringer er Harry. Din er intet unntak,

Anonymous poster hash: be52d...b21

Skrevet

Jeg har flere tatoveringer selv og synes tatoveringer er kult.

Men jeg har lært at når man ikke har noe positivt å si skal man holde kjeft, så jeg velger å ikke si noe om din tatovering ;)

Anonymous poster hash: 9adfc...134
Skrevet

Synes ikke den var spesielt fin.

Anonymous poster hash: 9f477...954
Skrevet

Jeg ville ikke selv tattovert over brystet, tenk hvor lange de rosebladene blir når tyngdekraften slår nådeløst til ;)

Men joda, motivet i seg selv var vel greit nok, men tenker ikke over at den er så fryktelig unik. En rose er en rose.

Anonymous poster hash: be52d...b21

Skrevet

Den er tegnet spesielt for meg. Har tatt den over ene brystet. Elsker den rett og slett og får mange positive tilbakemeldinger på den. Hva synes dere?

Det så ut som om den var malt på, ikke tatovert på:P

Skrevet

Grusom

Anonymous poster hash: 82882...6a2

Skrevet

Smaken er som baken heldigvis, hadde jo vært kjedelig om vi alle skulle gå med helt like tatoveringer...

Det viktigste er at tatoveringen betyr noe for deg og at du synes den er fin. Det var en fin rose, fine skygger :)

Selv liker jeg en helt annen type tatoveringer enn denne, så det er ikke helt min smak.

Skrevet

Den er ikke malt på nei. I så fall var det en brutal maler for vondt gjorde det :)

Det er denne type tatoveringer jeg liker.

Har lyst på flere, mange.

Skrevet

Jeg likte den ikke. Er ikke så veldig glad i tatoveringer generelt, så det kan jo være litt derfor:)

Anonymous poster hash: 27cd1...3dd
Skrevet

Synes tatoveringer kan være veldig stilig, men din var ikke helt min smak. Men hva så? Godt ikke alle er like :)

Skrevet

Her velger jeg å si troll ! Så håper jeg det stemmer :-P

Skrevet

Hva får deg til å tro at det er en ok ting å si?

Hi spør et spørsmål, du kan velge å svare eller ikke, men å slenge ut 'troll' bare fordi du tydelig ikke syns den var pen blir bare tåpelig.

Anonymous poster hash: 20093...372

Skrevet

Hi spør et spørsmål, du kan velge å svare eller ikke, men å slenge ut 'troll' bare fordi du tydelig ikke syns den var pen blir bare tåpelig.

Det er da vel ikke verre å tro at dette er trolling en mye annet som står her inne? For meg er det mye mer usannsynlig at noen har en rose på puppen som de elsker og blir overøst med komplimenter for, en mange av " trolletrådene" som blir utpekt.
Skrevet

Så lenge du selv er fornøyd så er det vel greit.. ;)

Men siden du spurte.. Den var ikke særlig pen..

Anonymous poster hash: c2185...c4b

Skrevet

Tatoveringer er for det meste harry, din er ikke noe unntak.

Anonymous poster hash: f2379...b2a
Skrevet

Den er ikke malt på nei. I så fall var det en brutal maler for vondt gjorde det :)

Det er denne type tatoveringer jeg liker.

Har lyst på flere, mange.

Det viser jo bare at den er godt laget da :)

Skrevet

Det er da vel ikke verre å tro at dette er trolling en mye annet som står her inne? For meg er det mye mer usannsynlig at noen har en rose på puppen som de elsker og blir overøst med komplimenter for, en mange av " trolletrådene" som blir utpekt.

Haha, da skulle jeg lagt ut min tattovering og sett om du trodde om det var ekte ;) 

Skrevet

Det viktigste er at du liker den. Men du spurte om vår mening, jeg likte den ikke.

Anonymous poster hash: 41cdc...ae8

Skrevet

ening med AA 16.39  ...

Anonymous poster hash: 94e08...a0f
Skrevet

Hvorfor troll egentlig?

Jeg tåler og høre andres mening. Alle har vi forskjellig smak heldigvis :-) Det er mye innen tatoveringer jeg ikke liker. Kjedet meg bare på jobb i dag, derfor la jeg denne ut.

Skrevet

Jeg synes den var fin :)

Anonymous poster hash: 6a2f6...d3f

Skrevet

Jeg synes ærlig talt ikke denne tatoveringen var original- synes jeg har sett den flere ganger før??

Er du sikker på at den er designet akkurat til deg?

Anonymous poster hash: 62fb8...533

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...