Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Ser ut som nr.2 kommer tidlig i april neste år. HURRA! Gleder meg til magen kommer og til å fortelle de nærmeste. Anonymous poster hash: 3d1bb...db5
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Takk dere. Føler ikke jeg husker noe fra den første graviditeten (3år siden) så dette blir spennende Anonymous poster hash: 3d1bb...db5
sologsommer Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Tillykke. Er det deg, som jeg håper? :-)
Musemorbr / Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Gratulerer! Den følelsen av å ha glemt alt fra sist gang er normal. Ting kommer gradvis tilbake.
Musemorbr / Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Da var det ikke deg musemor Meg? Men jeg er jo 8 uker på mandag.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Jeg er også gravid! Er 9 uker på vei på søndag. Dette er min nr. 5, og jeg er super duper dårlig.. Håper det går over snart! Gratulerer forresten Anonymous poster hash: 58a6e...82f
sologsommer Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Da var det ikke deg musemor Meg? Men jeg er jo 8 uker på mandag. Åh, er det sandt. Gratulere en masse til dere begge!! -det er ikke lurt og ta ferie fra Dib......... Og endnu engang gratulerer til deg HI
Musemorbr / Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Da var det ikke deg musemor Meg? Men jeg er jo 8 uker på mandag. Åh, er det sandt.Gratulere en masse til dere begge!! -det er ikke lurt og ta ferie fra Dib......... Og endnu engang gratulerer til deg HI Takk! Vi klarte det med en gang denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #14 Skrevet 2. august 2013 Gratulerer så masse, så kos Anonymous poster hash: 0bde7...cc7
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #15 Skrevet 2. august 2013 Jeg er også gravid! Er 9 uker på vei på søndag. Dette er min nr. 5, og jeg er super duper dårlig.. Håper det går over snart! Gratulerer forresten Anonymous poster hash: 58a6e...82f Morro at det er flere som venter nr 5. Jeg er i uke 22 med nr 5, føler meg alene om å få sååååå mange Har du dine tette? Anonymous poster hash: 0bde7...cc7
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #16 Skrevet 2. august 2013 Jeg er også gravid! Er 9 uker på vei på søndag. Dette er min nr. 5, og jeg er super duper dårlig.. Håper det går over snart! Gratulerer forresten Anonymous poster hash: 58a6e...82f Morro at det er flere som venter nr 5. Jeg er i uke 22 med nr 5, føler meg alene om å få sååååå mange Har du dine tette? Anonymous poster hash: 0bde7...cc7 Så morsomt med mange svar. Mannen har lagt ned veto mot å fortelle noen enda. Men jeg kan jo dele anonymt Gratulerer til alle dere andre gravide og god bedring til de som er dårlige. Anonymous poster hash: 3d1bb...db5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå