Gå til innhold

Få ut noe steam! Hva irriterer deg? Topp 10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er min irritasjonsliste for øyeblikket, i tilfeldig rekkefølge:

1. Mennesker som kan prate hull i ørene på folk om helt uvesentlige ting fra eget liv og aldri kommer til poenget (type: jeg hadde en gang en gul jakke, eller var den kanskje en mer nyanse av oransje... bla bla)

2. Voksne over 30 som sier "what the fuck", "sigg" og "digg" osv i samtale med folk på sin egen alder.

3. Tilsynelatende ferske grønnsaker som viser seg å være råtne inni når du skal bruke de

4. Personer som kommer helt oppi ansiktet på deg når de skal prate

5. Personer som klager over ting det faktisk går an å gjøre noe med

6. Folk som smatter høyt med bordet og gjerne puster tungt i tillegg

7. De som hoster og ikke holder seg for munnen når det er folk rundt

8. Svigerfar som har hentesveis og har kammen plassert synlig i baklomma (bare innse det, de få hårene er det bare å klippe)

9. Butikkmedarbeidere som har kø bak disken, men likevel velger å gavepakke det førstemann har kjøpt i stedet for å sende med papir og bånd fordi folk venter (gullsmed er ok for meg, vet ikke hvorfor egentlig)

10. Overhyggelige/overpositive mennesker som skryter hemningsløst over den minste ting (hei svigermor), det blir så falskt at man får lyst å filleriste de

NÅ føler jeg meg bedre :D

Anonymous poster hash: 140ab...39c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå irriterer jeg meg grønn over barnehagen, som stadig endrer tidspunkt for når matpakka skal spises. Ungene spiser halv ni, og da står bhg for maten. Lunsj er kl 12, og da spiser de matpakke. Men 1-2 ganger i uken finner de ut at matpakka skal spises halv ni i stedet, og da er mine barn som regel ikke levert ennå. Dermed blir ikke matpakka spist kl 12, fordi de serverer ostesmørbrød eller whatever i stedet. Jeg lager ordentlige og gode matpakker, bruker en del tid og penger på de, og jeg blir rett og slett pottesur når jeg får hjem matpakker bugnende av brød, grønnsaker, egg, rosiner og you name it. Hadde jeg fått en tier for hver gang bhg gjør dette stuntet, hadde jeg vært STYRTRIK!!!

Anonymous poster hash: a10a4...856
Skrevet

Vet ikke om jeg kommer på så mye som 10, men skal prøve (tilfeldig rekkefølge):

Folk som står KLINT OPPI bagasjebåndet på flyplasser, gjerne med vognen trillet helt inntil også. Skjønner de ikke at hvis alle trakk seg et par meter unna, så kunne ALLE få se etter bagasjen, og så kunne man gå frem en og en, etterhvert som bagasjen kommer?

Folk som smisker oppover og sparker nedover (behandler folk de anser som "under dem selv på rangstigen", som ungdommer, "utlendinger", butikkansatte eller kelnere som hjelper dem i butikker og på restaurant, osv, dårlig)

Folk som vil skyte ulver

Bilister som ikke bruker blinklys

Bilister som kjører veldig mye saktere enn fartsgrensen og ikke slipper forbi

Bilister som kjører langt over fartsgrensen og kjører forbi på farlige steder, eller som legger seg helt opp i rumpa på bilen foran

Bilister som siter i bilkø og lar det være en STOR luke frem til neste bil. Hallo? SSkjønner de ikke at de dermed gjør køen lengre så den forplanter seg lenger ut i alle retninger???

Folk som sniker i køer

Ansatte på offentlige kontorer som behandler sine klienter nedlatende

Menn som er selvgode, oppblåste, pompøse og patroniserende overfor kvinner.

Folk som tar med seg gigant-bager/kofferter inn på flyet så vanlige flk ikke får plass til håndbagasjen sin.

Anonymous poster hash: 1437d...208
Skrevet

Syklister som tror de trener til TdF bare de skal til jobben! Og som tror at de ikke behøver å følge vanlige trafikkregler!

Jeg er ingen sykkelhater, men er livredd for å kjøre på en av dem! Argh!

Anonymous poster hash: 9bc50...e94

Skrevet

Jeg irriterer meg over så mangt, når jeg gidder å tenke over det.

1. Det irriterer meg grenseløst at jeg ikke har råd til noe som helst utover faste utgifter.

2. At folk ikke skjønner at JA, vi er pålagt å pakke inn ting for deg hvis du spør, men når køen er ti meter lang så SPØR MAN IKKE om å få ting innpakket med mindre det er en firkanta ting som tar jævlig kort tid å pakke!

3. Kunder som skjeller ut MEG for at vi ikke har fått varer fra hovedlageret. JEG jobber da for faen ikke på hovedlageret, og har ingen verdens ting med hva som foregår der utover at jeg sender bestillinger dit.

4. At ikke den fordømte gubben som eier stallen klarer å fôre hesten min riktig når det står på boksen hva som skal gis, OG det i tillegg står klart rett utenfor boksen.

5. At kollektivtilbudet er så forbanna dårlig på sommeren kontra resten av året.

6. At nabokjerringa er så fordømt selvgod og omtrent stikker innom KUN for å fortelle meg hvor mye finere de har det og at hun baker mye bedre brød enn meg, knurrr...

7. At vi ikke har råd til bil for øyeblikket.

8. Snyltere som bruker opp alle pengene sine på vas og må løpe på sosialen fem dager etter utbetaling.

9. TIGGERE og utlendinger som ikke gjør et slag for samfunnet!!!

10. Folk som ikke eier et snev av respekt for andre mennesker og dyr!

Anonymous poster hash: a3a4d...5aa
Skrevet

Ah, når jeg leste dette innså jeg at det er fint lite jeg irriterer meg over. Føles ganske fint egentlig :)

Skrevet

Tiggere som sitter på hvert gatehjørne og ved alle P-automater.. Mens sjefene kommer i fine biler og samler inn pengene.

Folk som faktisk tror på at disse tiggere har syke barn og at pengene går til de, og legger på penger der..

Bilister som ikke blinker når de skal til høyre i kryss og rundkjøringer..

Syklister som ligger ved siden av hverandre på vanskelige veier og som ilkke engang sakker farten for å hjelpe trafikken litt..

Folk som nesten daglig bruker Facebook til å klage og syte over små forkjølelse,hodepine, tannverk osv osv..

Folk som sniker i køen ja..

Bilister som ligger i rompa Mi når jeg ligger akkurat i fartsgrensen eller tom litt over, jeg vil fader ikke ha bot fordi en annen har det travelt..

Og sikkert mye mer jeg ikke kommer på også :)

Skrevet

Her er min irritasjonsliste for øyeblikket, i tilfeldig rekkefølge:

1. Mennesker som kan prate hull i ørene på folk om helt uvesentlige ting fra eget liv og aldri kommer til poenget (type: jeg hadde en gang en gul jakke, eller var den kanskje en mer nyanse av oransje... bla bla)

2. Voksne over 30 som sier "what the fuck", "sigg" og "digg" osv i samtale med folk på sin egen alder.

3. Tilsynelatende ferske grønnsaker som viser seg å være råtne inni når du skal bruke de

4. Personer som kommer helt oppi ansiktet på deg når de skal prate

5. Personer som klager over ting det faktisk går an å gjøre noe med

6. Folk som smatter høyt med bordet og gjerne puster tungt i tillegg

7. De som hoster og ikke holder seg for munnen når det er folk rundt

8. Svigerfar som har hentesveis og har kammen plassert synlig i baklomma (bare innse det, de få hårene er det bare å klippe)

9. Butikkmedarbeidere som har kø bak disken, men likevel velger å gavepakke det førstemann har kjøpt i stedet for å sende med papir og bånd fordi folk venter (gullsmed er ok for meg, vet ikke hvorfor egentlig)

10. Overhyggelige/overpositive mennesker som skryter hemningsløst over den minste ting (hei svigermor), det blir så falskt at man får lyst å filleriste de

NÅ føler jeg meg bedre :D

Anonymous poster hash: 140ab...39c

Til din nr 9, mange butikker har som en del av sin service at de pakker gavene for kunden. Brio f.eks har som et viktig del av servicen at man alltid skal tilby å pakke inn. Dette vet kundene, og de blir sure og fornærmet om man sender med papir :P

Skrevet

Jeg blir sjelden irritert (er vel faktisk så rolig og avbalansert at jeg tror jeg selv kan være en kilde til irritasjon for enkelte).

Men disse tingene er litt irriterende:

- Andre bilister som ligger HELT oppi rumpa på bilen min.

- Folk som sniker i kø

- folk som "suger seg i tennene".

- røykere

- syklister som ligger flere i bredden på bilveien

- syklister som kjører på gangveien i 200 uten tegn til å ville slakke av på farten når de passerer fotgjengere.

- bilister som nesten sneier meg når det er jeg som trener til TdF :)

- Navlebeskuende mennesker

- snorking...

Skrevet

Tilfeldig rekkefølge:

*Falskt hyggelige mennesker
*Rike som ser ned på de med mindre penger
*Ulvejakt
*Hysteriske mødre
*Når bussen kjører for tidlig
*Når folk opptar barnevognplassen på bussen og ikke flytter seg før man kaster dem bort
*Mennesker uten empati
*Dyremishandling - det går vel heller under hat, samme med barnemishandling
*Naive mennesker som er så godtroende at det er skummelt

Så det som irriterer meg mest av alt tror jeg: Når jeg har i ørepropper, og de blir dratt ut, hvis jeg hekter noe fast i ledningen eller noe, da banner jeg høyt! 

Så er nok listen eviglang.. Men prøver å ikke irritere meg så mye:P

Skrevet

1. pashla

2. Trege folk

3. At folk ikke holder avtaler

4. Skrivefeil

5. Andres barn

6. Sinker i trafikken

7. Kø

8. Usunn mat (fristende)

9. Folk som prater sakte

10. Menn som behandler kona som hushjelp

Anonymous poster hash: b2daf...e88

Skrevet

1. Det irriterer meg grenseløst at jeg ikke har råd til noe som helst utover faste utgifter.

2. At folk ikke skjønner at JA, vi er pålagt å pakke inn ting for deg hvis du spør, men når køen er ti meter lang så SPØR MAN IKKE om å få ting innpakket med mindre det er en firkanta ting som tar jævlig kort tid å pakke!

3. Kunder som skjeller ut MEG for at vi ikke har fått varer fra hovedlageret. JEG jobber da for faen ikke på hovedlageret, og har ingen verdens ting med hva som foregår der utover at jeg sender bestillinger dit.

4. At ikke den fordømte gubben som eier stallen klarer å fôre hesten min riktig når det står på boksen hva som skal gis, OG det i tillegg står klart rett utenfor boksen.

5. At kollektivtilbudet er så forbanna dårlig på sommeren kontra resten av året.

6. At nabokjerringa er så fordømt selvgod og omtrent stikker innom KUN for å fortelle meg hvor mye finere de har det og at hun baker mye bedre brød enn meg, knurrr...

8. Snyltere som bruker opp alle pengene sine på vas og må løpe på sosialen fem dager etter utbetaling.

du klager over dårlig råd, at dere ikke har råd til noe utover "faste utgifter" og at dere ikke har råd til bil..... og så har du hest på oppstalling???????????

snakk om prioriteringer..... skulle ØNSKE jeg hadde råd til å ha hest, men vi har kjøpt hus og må prioritere å bygge opp bufferen igjen, ungene som stadig trenger klær, sko og sfo/barnehage, har lyst til å fikse opp badet etterhvert osv... hest er en luksus jeg ikke kan unne meg, så da må jeg til veninna mi og sniffe hesteman og ta en ridetur innimellom i stedet...

Anonymous poster hash: 819f9...b80

Skrevet

* folk som kjører langt under fartsgrensen

* bilister som ikke legger seg ut når jeg sykler helt alene i trafikken ( jeg sykler pent og på gangvei der det finnes)

* når jeg skal bedøve folk og de sier: sist jeg fikk narkose hadde de store problemer med å få meg til å sove... Ehhh nei, vi får alle til å sove.

* ks pasienter som sier de hadde en grusom fødsel sist og dermed må ha ks nå. I journalen står det: normal bakhodefødsel...

* folk som kan og vet alt

Sikkert mange andre ting og...

Anonymous poster hash: 45cbf...631

Skrevet

1) NSB!!!!

2) At jeg ikke har sertifikat.

3) Mygg/knott/klegg/tunefluer.

eh ... ja ... det var egentlig ikke noe mer.

*harmonisk, lodden og blid på innsiden*

;)

Skrevet

-folk med hund - uten hundepose

- at mannen min konstant legger søppel OPPÅ benken over søpleposen (hvor vanskelig er det å åpne skapet og hive det nedi??)

- Siv Jensen og Erna Solberg

- folk som går usigelig sakte foran meg når jeg vil gå fort

- bilister som råkjører, særlig i boligfelt

- nabodama som hele tiden blander seg borti hvordan vi gjør ting, samtidig som hun uttrykker en litt sånn skjult misnøye, forkledd som omtanke.

- at jeg kaster bort altfor mye tid på å sitte her på forumet... :-)

Skrevet

-Bilister som kjører under fartsgrensa

-Bilister som kjører i 20 km/t bare fordi det er en "fartskontrollboks"

-Når kjæresten ikke legger i ny pose når han tømmer søpla, slik at jeg hiver ting rett i søppeldunken uten pose

-Folk som absolutt skal snike i køen på butikken, selv om jeg står med 1 ting og de en hel handlevogn

-Arbeidstakere som er sykemeldte hele tiden

Skrevet

du klager over dårlig råd, at dere ikke har råd til noe utover "faste utgifter" og at dere ikke har råd til bil..... og så har du hest på oppstalling???????????

snakk om prioriteringer..... skulle ØNSKE jeg hadde råd til å ha hest, men vi har kjøpt hus og må prioritere å bygge opp bufferen igjen, ungene som stadig trenger klær, sko og sfo/barnehage, har lyst til å fikse opp badet etterhvert osv... hest er en luksus jeg ikke kan unne meg, så da må jeg til veninna mi og sniffe hesteman og ta en ridetur innimellom i stedet...

Det var lettest å skrive "min" hest, men det er en jeg låner helt gratis. Fornøyd nå? Jeg har ansvaret for fôrplanen i tillegg til treningen dens mens eieren studerer i utlandet og har foreldre som betaler hele sulamitten. Hadde det ikke vært for dem måtte jeg også sett på at andre red og koste seg med hest. 

Skrevet

- At jeg må slutte å røyke

- Familiegreier

- At gutten min på 3 alltid skal lure meg inn i en lek og gi meg en eller annen rolle

Hmmm, kom ikke på mer

Skrevet

Det var lettest å skrive "min" hest, men det er en jeg låner helt gratis. Fornøyd nå? Jeg har ansvaret for fôrplanen i tillegg til treningen dens mens eieren studerer i utlandet og har foreldre som betaler hele sulamitten. Hadde det ikke vært for dem måtte jeg også sett på at andre red og koste seg med hest.

Da irriterer jeg meg over at folk skriver en ting og så blir småsure fordi andre ikke automatisk skjønner heeeele bakhistorien og hva som eeeeegentlig menes med det som ble skrevet.

I dag i hvertfall. .. finner sikker noe annet i morgen ;-)

Skrevet

1. Foreldre som tror de har fasiten for alle barn fordi de har fått til noe med sitt barn.

2. Generelt folk som vet best om ting de ikke har peiling på.

3. Ustabilt vær som gjør det vanskelig å planlegge noe.

4. Emballasje som er "umulig" å åpne.

5. At sjokolade smaker så godt.

6. Egoistiske og gjerrige folk.

7. Folk som gjerne vil ha besøk, men som så sitter opptatt med ipad eller pc under hele besøket.

8. Folk som ikke evner å se at ikke alle lever det samme livet som dem, og at ikke deres måte å leve på er det eneste saliggjørende.

9. Dobbeltmoral

10. FRP'ere

Har du sett, jammen klarte jeg 10. Er visst en ganske irritabel person til tider. :P

Anonymous poster hash: 2c8b5...9ad
Skrevet

Prøver å la være å irritere meg over ting, kjenner at det hjelper veldig godt på humøret- på en positiv måte. Men om det er en ting, så må det nok være tiggere... Særlig når dem går "løs" på barna for å presse penger :(

Anonymous poster hash: 02097...795
Skrevet

-At vegen til huset vårt er nærmest ubrukelig og burde vært fikset.

-At folk kjører 20 km/t under fartsgrensa.

-Folk som går dødssakte foran meg på butikken eller kjøpesenteret.

-At jeg ikke har begynt å trene igjen etter fødsel.

-Folk som prater hull i hodet på meg om totalt uinteressante temaer.

-Uoppdragne og masete unger.

Skrevet

Falske folk, særlig de som "spiller spill" med menneskene rundt seg (type planter ideer i hodet på folk, setter folk opp mot hverandre etc for å få de som de vil). 

En lenger opp her nevnte det: Når mannen tømmer søpla og ikke putter ny pose nedi søppelkassa etterpå. Hvor vanskelig kan det være?

Bussjåfører som kjører for tidlig, eller som ikke stanser på holdeplassen til tross for at man i god tid har trykket på "stopp"-knappen.

SNIKERE!! BRENN!!! ..Når du står i kø i butikken, og bare kjenner at et eller annet gammel skinn begynner å puste deg i nakken, og du instinktivt vet at vedkommende kommer til å prøve og presse seg forbi deg. Slår ikke feil. SPØR hvis du har dårlig tid, for pokker! Argh!

Skikkelig pene damer.

Anonymous poster hash: e3779...976
Skrevet

Nå kom ihvertfall jeg på en ting som irriterer meg ufattelig mye og det er mennesker som legger seg opp i andres prioriteringer uten å ane bakgrunnen for det!

Anonymous poster hash: c1811...f41

Skrevet

1. Bilister som stopper på overgangsfeltet når de står i kø. Blir det grønn mann kommer jeg meg ikke over med vogn.

2. Bilister som ikke stopper ved rødt lys.

3. Folk som mener at bilen er den eneste måten å bevege seg på. Butikken er 5 min unna, må bruke bil.

4. Kunder som sier de har lyst på noe nytt, åpen for alle forslag, men: vil ikke bli for kort, vil ikke ha lugg, vil ikke klippe det opp osv.

5. Bussjåfører som kjører med en gang man har fått foten innenfor døra.

6. Smatting og prating med mat i munnen.

7. Uhøflige/ufordragelige barn og voksne.

8. FrP

9. Pappapermisjonen.

10. Folk som mener at hver lille forskjell i en gravid dames humør kun skyldes hormoner. At det kan være en grunn til at hun blir sint, sur eller gretten er usannsynlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...