Gå til innhold

Dere med pco, blir dere bedre med p piller?

Anbefalte innlegg

Gjest thricane
Skrevet

Jeg bruker yasmin og det holder mye av kvisene og hår under kontroll. Har brukt det nå i ca ett år. Siste mnd har jeg fått tilbake mye av magekrampene som pleide å komme rundt eggløsning og menstruasjon tidligere. Skal jo egentlig ikke ha eggløsning. Mannen er sterilisert, så ingen fare for graviditet. Noen som har opplevd dette? Er jo ganske hemmende med kramper og full tømming av magen med småblødninger flere ganger hver mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg reduseres symptomene betraktelig når jeg orker å ta meg sammen å spise lite karbohydrater.

Anonymous poster hash: 86a1a...162
Gjest thricane
Skrevet

Hvor lite spiser du da? Ligger på rundt 80-90 gram pr dag, synes det er ganske lite.

Skrevet

Jeg gikk på p-piller ca 1,5 år, sluttet og.etter det har jeg hatt helt regelmessig mens i alle fall, har vart ca 6 mndr nå.

Før det hadde jeg.mens 2-4 ggr i året.

Anonymous poster hash: 89340...918

Skrevet

Har du prøvd Diane? Tror det er det den heter. Jeg tåler lite hormoner, men jeg har ikke mye hår og kviser.

Skrevet

Nei, ble overhodet ikke bedre av p-piller, hverken yasmin eller diane. Derimot ble jeg helt bra ved å gå ned i vekt og trene regelmessig! Samt, spise sunt og variert. Dvs, jeg spiser grove produkter, frukt, grønsaker og rent kjøtt, jeg er oppvokst med vegetar mat så spiser endel av dette.

Gjest thricane
Skrevet

Takk for svar. Veier 67 kg og er 172 høy, spiser sunt, trenger regelmessig. Vet ikke hva mer jeg kan gjøre med dette. Må vel bare leve med det.

Gjest thricane
Skrevet

Takk for svar. Veier 67 kg og er 172 høy, spiser sunt, trenger regelmessig. Vet ikke hva mer jeg kan gjøre med dette. Må vel bare leve med det.

Har forresten brukt Diane, men har flere bivirkninger med den en yasmin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...