Gjest Antarctica Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 ...som fotballfrua, Ribse-maniac-fyren, den utskjelte firlingmamman, mamman til den utskjelte firlingmamman, Sophie med barbieleppene, venninna til Sophie med barbieleppene, den arme Malin som fortsatt elsker Lucas og alle mulige andre. Kan vi ikke bare...ignorere. Slutte å lage tråder om noe som skjer et annet sted på verdsveva. For hvis jeg ville være DER, hadde jeg ikke vært her. Det er 5 tastetrykk unna. Men for sånne som meg, som avskyr blogging, er det 5 tastetrykk vi ikke gidder taste. Kan ikke dere gå på bloggene til de folka, og lese og kommentere DER? Må vi lese om det HER?
Aldri si aldri Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Jeg er heller ingen fan av tråder om bloggere, men er vell ikke værre enn at man styrer unna disse?? Trenger ikke lese alle trådene her inne akkurat som man fritt velger om man vil lese bloggene til de du nevner. Jeg synes disse trådene er bare tull og totalt uinteressante, men er derfor heller aldri innom dem. Ser ut som mange interesserer seg for disse emnene siden de får mangevisninger og svar. De om det, men la de bare holde på spørr du meg. Hver sin interesse
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Nå er det mørkt i stall og i låve Nå skal alle nissunger sove God morgen kjære måne Se ned på alle dem som ikke har et hjem og som ikke har en seng må alle små i denne verden få sove denne natt må ingen av dem gråte og må ingen bli forlatt. Natta, Pashla. Anonymous poster hash: 62f8d...5cf
Gjest Antarctica Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Nå er det mørkt i stall og i låve Nå skal alle nissunger sove God morgen kjære måne Se ned på alle dem som ikke har et hjem og som ikke har en seng må alle små i denne verden få sove denne natt må ingen av dem gråte og må ingen bli forlatt. Natta, Pashla. Anonymous poster hash: 62f8d...5cf God morgen, kjære måne? Du kjære, milde måne! Ja, jeg veit. Jeg bør heller sove. Jeg slåss mot vindmøller og kan jo bare la være å lese dem. Og det er nettopp derfor jeg besøker et ANNET nettsted. Ikke ribserfrua, fotballfirlingene eller Sophie elsker Malin. Jeg besøker Klikk. Jeg vil høre fra dere. Ikke fra Sophies firlinger og Ribsern som elsker fotball. Men de spammer altså forumet. Og når det gjelder Jarle - don't get me started.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Månen står opp om natta og passer derfor best. Er du ikke enig? Anonymous poster hash: 62f8d...5cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå