Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg har gått ett år på Loette p -piller. Tatt alle pillene til rett tid, og aldri hoppet over en menstruasjon ved å begynne rett på nytt brett i stedet for å ta de hvite pillene den fjerde uka. Nå har jeg slutta på p-piller og venter på at mensen skal komme tilbake igjen. Hvor lenge tror dere jeg må vente? Noen erfaringer der ute hos damene? Anonymous poster hash: dbc79...c2f
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Ingen der ute i natta som har noen erfaringer de vil dele med meg? hi Anonymous poster hash: dbc79...c2f
<3 2G <3 Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Sluttet du mitt i brettet eller ventet du til det var tomt? Om du tok hele brettet bruker den å komme som vanlig. Noen må vente til etter fødsel med å få den tilbake. Er vanskelig å si, noen rekker å bli gravid før den kommer, andre kan slite lenge.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Jeg tok ut brettet, dvs at jeg da hadde mensen på slutten av det brettet, som "vanlig". Men etter det har jeg ikke sett en noe til frøken rød... Takk for svar forresten hi Anonymous poster hash: dbc79...c2f
Kanutten83 Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Hos meg kom den da som vanlig, med en syklus på 28-32 dager Dette var også på loette. Syklusen holdt seg også så stabil frem til vi ville prøve på nr 2 ett år senere
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Hos meg kom den da som vanlig, med en syklus på 28-32 dager Dette var også på loette. Syklusen holdt seg også så stabil frem til vi ville prøve på nr 2 ett år senere Ok Da håper jeg den kommer snart, så slipper jeg å begynne å lure på om det er andre boller på gang. *later som jeg ikke legger merke til ømme brystvorter, rar kropp og andre saker og ting* Anonymous poster hash: dbc79...c2f
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Jeg fikk mensen etter 7 dager.. så gikk jeg 11 uten, så et par dager med, så hele 35 dager uten, så 12 med....og så kom den ikke mer ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Jeg fikk mensen etter 7 dager.. så gikk jeg 11 uten, så et par dager med, så hele 35 dager uten, så 12 med....og så kom den ikke mer ;-) Skjønner det er mye ulikt fra person til person. Så jeg får smøre meg med litt mer tålmodighet tenker jeg Anonymous poster hash: dbc79...c2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå