Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Etter å ha sovet 1.5 time. Før det hadde jeg vært våken siden 6 på morgningen. Det tipper snart for meg. Nyfødt baby som ikke sover, besøk som har barn som hyler hele dagen.....livet er herlig. Måtte bare ha det ut Anonymous poster hash: 2bcf6...a24
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Hvorfor har du besøk hvis du er så sliten??? Sover ikke babyen din på dagen heller, slik at du kan få sove litt da?? Hadde sendt hjem besøket og sovet på dagen når baby sover. Hvis du har en mann , hvorfor tar ikke han barnet litt slik at du kan få noen timer søvn?? Anonymous poster hash: 793e2...614
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Hvorfor har du besøk hvis du er så sliten??? Sover ikke babyen din på dagen heller, slik at du kan få sove litt da?? Hadde sendt hjem besøket og sovet på dagen når baby sover. Hvis du har en mann , hvorfor tar ikke han barnet litt slik at du kan få noen timer søvn?? Anonymous poster hash: 793e2...614 Fordi mannen ønsket det, og jeg sa ja etter mye om og men. ...besøket bor langt pokker i vold, desverre. Har ikke sovet på dagen da jeg har flere barn og jeg ikke får til å tenke på meg selv når jeg har besøk. Mannen tar ungen, men det hjelper lite når ungen hyler så hele nabolaget våkner.... det går greit altså, måtte bare ha ut litt frustrasjon Anonymous poster hash: 2bcf6...a24
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Da sender du mann, barn, baby og besøk på tur i morra, så legger du deg til å sove Anonymous poster hash: 721ee...e12
SannaMaria Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Å, håper du får sove litt i natt! Det er forferdelig å gå time etter time uten søvn... Sender deg en klem og et heia-rop! Og en kjempestor porsjon med tålmodighet!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Jeg sov til nå!!! Noe så deilig virker som om baby og magen har det litt bedre i natt Jeg skal definitivt sove på dagen i dag Anonymous poster hash: 2bcf6...a24
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 ok er det deres barn som hyler hele dagen eller besøkets? om det er deres hadde jeg sendt avgårde mannen og barna + helst besøket også, og sovet mens babyen sover... Om besøket har med ett barn som hyler hadde jeg sendt dem hjem.... uavhengig av reiselengde. Anonymous poster hash: 93d5d...736
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Stakkars ungen min, våknet når jeg skrev det innlegget tidligere i natt, men sovnet igjen og våknet nå kl 8. Tror han slet seg ut natta før. ... Min baby skriker på natta, besøket sine unger griner på dagen. Non stop med lyd! Anonymous poster hash: 2bcf6...a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå