Gå til innhold

Hvor kjøper dere kvalitetsklær til barna??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lei av hm klær som blir ødelagt etter en sesong. Å ja, jeg vasker etter vask anvisning :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir hm ødelagt etter en sesong?

Hva kjøper du på hm, da?

Jeansne holde like lenge som andre jeans. Filmsettet bommullstopper og filmsettet legging etc blir ødelagt, men om du er litt kvalitetsbevisst på hvilke ting du velger duger hm like bra som merke klær.

Jeg kjøper mye merkeklær til mine unger, men jeg har en jobb som gjør at jeg reiser mye utenlands, og jeg betaler ikke mer enn hm full pris. Men aller est liker jeg salg p hm, og lindex, de gir nesten bort øyet.

Merke klær jeg har en od del av: levis, Tommy hilfiger, Stella mc garnet, bamboo, rebus, reply, diesel, timberland, polo, og mange andre om ikke er så kjente.

Synest hm er god kvalitet. Men er jo litt kjipt når halve klassen, kler lere i barnehagen går med det samme.

Anonymous poster hash: b2146...4f4

Skrevet

Jeg har ei jente som ofte har tisseuhrll, så vaskrr mye klær. Men jeansene holder, men hun er ikke så glad i det. Er helst genserne som blir ødelagte og slitt. Thigts blir slitt med en gang. Ettersom vi har to jenter snart 3 så hadde det vært fint om klærne kunne gått i arv. Er nøye på vasking med tanke på farhe og grader for å ta best vare på tøyet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...