Monajenten Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg husker enda 10-årsdagen min, den var utrolig spesiell og fin Datteren min blir 10 år i år og jeg har lyst å finne på en skikkelig bra gave! Forslag?
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Vi har bestemt oss for å gi guttungen som blir ti i slutten av august et sånn lite nettbrett, for 7-800 kr, 7" skjerm tror jeg. Han kommer til å bruke det til spill, se film, høre lydbøker, ha bilder på, osv. Vi fant ut at vi like gjerne kunne kjøpe det som f.eks lego som han har mer enn nok av allerede. Tror han blir glad for det Anonymous poster hash: 71616...97e
beibilykke Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Kommer jo veldig an på jenta di da! Det er jo du som vet hva hun liker og ønsker seg aller mest Men ny sykkel, nettbrett, mobil, nye ting til rommet, ipod, dockingstasjon, tøffe høytalere, egen bærbar pc Mulighetene er mange
Anonym bruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Da jeg ble 10 år, fikk jeg en dagstur med mamma til nærmeste storby. Shopping og cafe, alene bare vi to. Glemmer det aldri og var det beste jeg kunne få Anonymous poster hash: edb32...0d1
Monajenten Skrevet 2. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2013 Takk begge to Tenkte litt på en sånn utflukt eller noe, men syns det er så vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå