Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Null peiling på slikt Anonymous poster hash: 2245b...97a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Tenker du på sånn adapter som du kan feste bilsete på? I såfall er det veldig greit hvis du skal på en liten shoppingrunde f.eks og baby sovner i bilen. Da kan den bare fortsette å sove i sete mens du triller Anonymous poster hash: a6388...172
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Ja Det hørtes jo kjekt ut da! blir nok en slik til lillemor:) Anonymous poster hash: 2245b...97a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 En slik adapter er gull verdt! Jeg hadde ikke med førstemann, og syntes det var klønete å måtte vekke han for å løfte han over i vognen, evt, prøve å ikke vekke han mens jeg lirket han over, uten særlig hell. Med mistemor bare klikket jeg setet på og, vips... på vei til butikken på no time Anonymous poster hash: a81e0...f39
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Høres veldig praktiske ut disse her, ja:) Blir nok en liten shoppingtur i morgen Anonymous poster hash: 2245b...97a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå