Gå til innhold

Dere som har gått ned ca 30 kilo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan trente dere? Hvor ofte osv? Jeg prøve å være litt mer aktiv i hverdagen, og har begynt å trene på treningssenter. Jeg jogger og bruker ellipsemaskinen, men merker at knærne mine ikke er så glad i joggingen :(

Så, hvordan så deres treningsplan ut? :)

Anonymous poster hash: 7037e...384

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått ned 23 kg, og trener mest hjemme egentlig. Går mye turer (helst 1-2 timer hver kveld), trener wii fit, just dance, 30 day shred osv. hjemme i stua siden jeg synes det er vanskelig å komme meg ut og trene. Har to barn og jobber mye. Synes det fungerer helt fint, blir svett og god, og det er kort vei til dusjen. Ellers er jeg opptatt av å bevege meg litt ekstra hver dag; enten det er en sykkeltur i butikken, ta trappene istedetfor heisen, gå istedetfor å ta bussen, danse med barna e.l. :) Alt hjelper!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Har brukt en del år pga svangerskap ol... Men gått ned 39 kg alt i alt.. 13 av de på ca 1 år nå.. Jeg trener ikke på noe studio.. Jeg bruker dvd trim på 20 minutter pr dag, ellers holder jeg meg stort sett på bena hele dagen, går litt turer og leker med ungene.. Trening har jeg lite tid til, siden jeg er mye alene med ungene.. Håper det endrer seg litt nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...