Høstduft Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Skal merke klær før barnehagestart, men hva anbefaler dere? Og hvor kjøper dere det? Strykelapper er uaktuelt
Perlejente Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Dette lurer jeg på også.. ser det går en annen diskusjon om hvilket stempel man burde bruke.. men vil egentlig tro klistrelapper er best.. men som sagt, jeg aner ikke
Vogndilla Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Vi har vært mest fornøyd med strykelapper til klær og klistrelapper til ting. Navnestempel synes jeg var noe ubrukelige greier, vanskelig å få et godt avtrykk. Liker også godt å bruke sånn tusjpenn som er til å merke tøy med, kjøpte min på polarn men vet de har de på panduro også. Den sitter utrolig godt i vask og det er lettvint å merke sko og klær med den.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Jeg har forsøkt flere navnestempel (høres jo veldig lettvint ut), men ingen har virket. Jeg bruker kun klistrelapper, og har ennå ikke opplevd at noen har ramlet av. Strykelapper sitter veldig godt, har plagg jeg har gitt videre som jeg har slitt veldig for å få merkene av igjen Det går ganske fort om en bruker rettetang Anonymous poster hash: 3a3de...f56
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Skal merke klær før barnehagestart, men hva anbefaler dere? Og hvor kjøper dere det? Strykelapper er uaktuelt Klistre. Strykefrie fargelapper fra navnelapper.no har vært den eneste jeg er 100% fornøyd med etter prøving og feiling i 8 år som mor til barnehagebarn. Anonymous poster hash: 611d0...f2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå