Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Blør fortsatt men jeg har fibromyalgi og jeg har vært uten mina medisiner i noen uker. All stress og det som har skjedd har vært et helvete og jeg har veldig vondt i hele kroppen. Er desperat etter mina medisiner. Men jeg tenker om det påvirker blødningen? Mina medisiner. Jeg tar dem når jeg har mens, har ikke opplevd noen problemer. Noen som har peiling? Anonymous poster hash: 8c6fd...61e
Perlejente Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 altså du mener etter spontanabort? ja, det kan du gjøre.. eller hvilke muskelavslappende er det snakk om? jeg har arbeidet på sykehusavdeling hvor muskelavslappende medikamenter ble brukt på pasientene.. men det er jo forskjellige preparater..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Etter SA ja.. Jeg tar Norgesic.. HI Anonymous poster hash: 8c6fd...61e
Perlejente Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 kjenner ikke til det preparatet, mulig det er et synonympreparat vi bruker, eller at det du nevner er synonympreparat. Men jeg vil ikke tro at det er noe i veien for å ta det så lenge du har en SA.. Kan tenke meg at du har det ille nok ut i fra situasjonen, så hvorofr skal du da lide enda mer med smerter og Uro oppi dette? nei, da deg de medisinene du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå