Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 For andre gang på et par mnd har jeg plutselig fått veldig verking i kroppen. Det kjennes ut som om jeg har influensa. Føler meg i dårlig form. Har ikke feber og har ikke vondt noen steder annet enn en forferdelig verkingvi kroppen. Tar paracet og symptomene forsvinner. Da føler jeg meg helt fin. Sist kom ikke symptomene tilbake etter at jeg tok paracet. I dag har det kpmmet tilbake etter npen timer. Er altså ikke syk på noen måte. Det må da feile meg noe? Anonymous poster hash: 53b57...8e3
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 53b57...8e3
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 For andre gang på et par mnd har jeg plutselig fått veldig verking i kroppen. Det kjennes ut som om jeg har influensa. Føler meg i dårlig form. Har ikke feber og har ikke vondt noen steder annet enn en forferdelig verkingvi kroppen. Tar paracet og symptomene forsvinner. Da føler jeg meg helt fin. Sist kom ikke symptomene tilbake etter at jeg tok paracet. I dag har det kpmmet tilbake etter npen timer. Er altså ikke syk på noen måte. Det må da feile meg noe? Anonymous poster hash: 53b57...8e3 Så lenge du fjerner symptomene med Paracet får jo ikke kroppen fortalt deg set sen vil. La vær å ta paracet og se hvordan det utvikler seg, så får du nok svaret;) Anonymous poster hash: 3d0d6...5c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå