Perlejente Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Hva syns dere om 8 mnd gamle babyer som begynner i barnehage?
Honningmelon Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Jeg syns ikke de har noe i en bhg å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Jeg synes det er alt for tidlig, men jeg regner med at de som har så små barn i barnehagen har sine grunner og jeg håper de er gode Anonymous poster hash: 5e49a...e00
Perlejente Skrevet 1. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2013 ja, og får i teorien får man jo ikke barnehageplass så tidlig heller ettersom hva jeg har forstått..
Cat_Woman Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Syns i hvert fall ikke noe galt om babyen! Neida, er det nødvendig så er det nødvendig, det er vel ikke noe man velger fordi man synes det er optimalt. Det går bra, og det har lite for seg å rakke ned på foreldrene.
Perlejente Skrevet 1. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2013 Syns i hvert fall ikke noe galt om babyen! Neida, er det nødvendig så er det nødvendig, det er vel ikke noe man velger fordi man synes det er optimalt. Det går bra, og det har lite for seg å rakke ned på foreldrene. hehe, det er hvertfall ikke noe galt med babyen måtte smile litt nå
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 ja, og får i teorien får man jo ikke barnehageplass så tidlig heller ettersom hva jeg har forstått.. I enkelte studentbarnehager kan man få plass ved 6 mnd. Anonymous poster hash: 5e49a...e00
Perlejente Skrevet 1. august 2013 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2013 jeg jobbet i en småbarnsavdeling, og minstemann der begynte når han var 8mnd, og jeg syns det var fryktelig tidlig tror egentlig ikke at det var noe spesiell god grunn heller for at han begynte, men det var nok praktisk for familien..
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Faktisk så må mi jente i barnehage da hun er 7 mnd. Da går min permisjon ut, og far har ikke mulighet til å ta sin permisjon dette året. Men det er selvfølgelig uaktuelt, så her må vi legge om økonomien til neste høst (da er hun halvannet). Anonymous poster hash: 6d0e0...1f1
Anonym bruker Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Jeg tenker at det er tidlig, men at foreldrene antagelig har sine grunner til å måtte gjøre det slik. Og antagelig er det spesielle vilkår som gjør at en så liten baby i det hele tatt får plass. Min yngste starter når han er 11 måneder. I vår barnehage har de aldershomogene avdelinger slik at det kun er veldig små barn på hans avdeling. Alt der er lagt opp til å passe for de minste. Fokus på masse kos, og de er fem voksne på 11 små. Hadde vært mer skeptisk til å sette han i en avdeling med eldre barn også, da er det fort gjort at det blir stress og for lite fokus på de minstes behov. Anonymous poster hash: 082f0...619
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå