Perlejente Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Hva har vært deres grunn for å få innvilget keisersnitt?
Amabolla Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Ruptur under 2 tidligere fødsler som har gitt problemer i ettertid.
DaTuMa Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Fikk tilbud om ks pga fødselsangst. Hadde en vanskelig opplevelse med barn nr 1. Men jeg takket nei....
Lykkemor23 Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Aalt for mye fostervann og et barn som lå i seteleie.
You can call me Dårris Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 To tidligere KS er grunnen her.
4barns mor Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Min første ble tatt med tang, da jeg skulle ha nr to hadde jeg egentlig ikke noe valg, det ble hastesnitt. Så da jeg skulle ha nr tre ville jeg ha planlagt keisersnitt pga de to andre fødslene mine, og det fikk jeg innvilget uten problemer. Vi har tenkt på å få nr fire og da blir det automatisk keisersnitt siden jeg har hatt to keisersnitt fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå