Gå til innhold

Hvor mange ultralyder ila svangerskapet er vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften;

Hvor mange ultralyder i løpet av svangerskapet er vanlig å ha? og når man er på jordmortime, innebærer det ultralyd?

Anonymous poster hash: 00380...10a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1.

Anonymous poster hash: 90c1a...592
Skrevet

Jeg var på to ul. Ordinær og en ekstra grunnet hjertefeil i familien til samboer.

Har ikke hørt annet enn at 1 ul er det vanlige.

Anonymous poster hash: b9283...62b

Skrevet

I utgangspunktet en. Men jeg hadde tre/fire til på slutten, da jeg var veldig bekymret for lite bevegelse.

Anonymous poster hash: bbccb...034
Skrevet

Èn ultralyd er vanlig (ca uke 17-20), og så er det vanlig å få UL på overtidskontroll om du går så og så lenge over tiden. Jeg fikk overtidskontroll en uke etter termin, og fikk da også ul.

Anonymous poster hash: 86503...98d
Skrevet

Det er bare en UL som er vanlig og som man får gratis (hvis det ikke er noe spesielt).

Men enkelte velger å ha en tidlig ultralyd og en senere i 3D, men det gjøres privat og koster rundt tusenlappen.

Anonymous poster hash: 44595...59a
Skrevet

Utgangspunktet er det 1. Har man behov for flere får man jo det. Hvis man ikke har et behov men har lyst å se flere ganger må man kjøpe privat....

Skrevet

Tusen takkfor mange svar :) jeg har så dårlig peiling på kontroller og ultralyder, så var derfor litt nygjerrig på hva som var vanlig.. :) tusen takk igjen :)

Anonymous poster hash: 00380...10a

Skrevet

det vanlige er 1.

flere hvis man er usikker på om det er noe galt e.l.

noen velger også å gå til privat UL i tillegg...

Skrevet

Du får 1, men det vanligste er kanskje 2? En ved 12 uker privat, og en rundt 17-19 uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...